LOL, jeg kom ikke på den varianten, men du har helt rettDanmark spilte bare på tvers av banen. Man skulle tro de trodde målene stod på langsidene. Ikke mye best å spille slik.
Mvh
Roysen
Tja.... Svensker nekter å se EM-finalen - Sport.........Svensker er ofte glade på nordmenns vegne, men aldri de danske. Mindreverdighetskomplekser for oss fjellaper..............
.
Eg har høyrt rykter om at det er mogeleg å la ver å sjå på ting ein ikkje liker. Veit ikkje om det stemmer?
Point taken !Siden jeg ikke klarer å finne noe av interesse i fotball, så foretrekker jeg damefotball.
![]()
Haavik: Damefotball er handikapidrett - nyheter - Dagbladet.no
Gammel, men kan fortsatt stemme, vaffal så kommer resultatet opp.
Det handler om nedsatt funksjonsevne. Enten fysisk eller psykisk.Hva er så handikapet?
Jo, og da er fotball morsomt også. Når man leker. For det skal være en lek.Fotball er vel en slags lek beregnet for barn, så vidt jeg vet.
Nedsatt funksjonsevne har jeg selv nå og har hatt siden en hjerteoperasjon i begynnelsen av Juli 2013Det handler om nedsatt funksjonsevne. Enten fysisk eller psykisk.Hva er så handikapet?
Jeg har jobbet på Hjelpemiddelsentral så det vet jeg....![]()
Nedsatt funksjonsevne har jeg selv nå og har hatt siden en hjerteoperasjon i begynnelsen av Juli 2013Det handler om nedsatt funksjonsevne. Enten fysisk eller psykisk.Hva er så handikapet?
Jeg har jobbet på Hjelpemiddelsentral så det vet jeg....![]()
Men jeg er ikke handicapet av den grunn, og jeg lurer fremdeles på hva som er handicapet til det Norske kvinnelandslaget i fotball?
Fulgte ikke med hele kampen, så de muligens sløste vekk to straffer? og tapte 0-1 for Tyskland.
De gjorde vel så godt de kunne tenker jeg.
Ja nu var heldet jo opbruktJeg er flau over å være norsk i øyeblikket !
Mvh
Roysen
Øyeblikket er forbi, formoder jeg?Jeg er flau over å være norsk i øyeblikket !
Mvh
Roysen