Kveldens Idol

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.008
Antall liker
6.236
Jeg banner i kirka og kaster terning....
Jonas - 3
Vivian - 3
Aleksander - 1
Ørjan - 2
Wisnu - 2
Marita - 2
Siri - 1
Oda - 2

Dagens vinner: programleder Marion Ravn, som falt ned trappen på direkten... Endelig litt underholdning utover surmeldingene til Tor Milde.  ;D
 
C

Cyber

Gjest
Mye kleint ja, men synes faktisk at Vivian leverte mer enn til 3'er. ville nå heller si 5er. Og siri-helene har jo utrolig flott stemme da...
 

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Innlegg
1.525
Antall liker
321
Sted
Southwest
Torget vurderinger
2
Mye kleint ja, men synes faktisk at Vivian leverte mer enn til 3'er. ville nå heller si 5er. Og siri-helene har jo utrolig flott stemme da...
Siri har jo en fin stemme da, men den er for spesiell til Idol etter min mening. Syntes Marita også sang dårlig i kveld jeg. Syns denne sangen er en av de kjedeligste av Norah Jones.
 

JaLa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.03.2004
Innlegg
249
Antall liker
6
Mye kleint ja, men synes faktisk at Vivian leverte mer enn til 3'er. ville nå heller si 5er. Og siri-helene har jo utrolig flott stemme da...

Enig! Siri Helene er flink, men hun får sjelden honnør for det...
Holder en knapp på Jonas, selvom jeg synes hans beste opptreden så langt var "Hurt" i semifinalen...

MVH Jarle
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.089
Antall liker
6
Jeg banner i kirka og kaster terning....
Jonas - 3
Vivian - 3
Aleksander - 1
Ørjan - 2
Wianu - 2
Marita - 2
Siri - 1
Oda - 2

Dagens vinner: programleder Marion Ravn, som falt ned trappen på direkten... Endelig litt underholdning utover surmeldingene til Tor Milde.  ;D
Tror det med trappen var filmtriks...
Ellers så jeg ikke hele, måtte ut å kjøpe pizza. Er ikke helt engasjert i år.
Men holder mest med Ørjan da... Jonas og Vivian er og flinke.
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.507
Antall liker
2.950
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Tror du har annet enn lettøl i glasset i kveld.. ;)

Kanskje du er "verpesyk"??
Nærmer seg nå....
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.008
Antall liker
6.236
Mye kleint ja, men synes faktisk at Vivian leverte mer enn til 3'er. ville nå heller si 5er. Og siri-helene har jo utrolig flott stemme da...
Tja, man kan jo legge listen hvor man vil. Etter min mening har det vært sunget til 5-er to ganger i Idols historie: She's so high av Kurt Nilsen, og Stop av Margareth Berger.

Siri har fin stemme, men hun synger jo ikke rent, og låtvalgene blir mye det samme hver gang, sånn passe kjedelig.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.008
Antall liker
6.236
Tror du har annet enn lettøl i glasset i kveld.. ;)

Kanskje du er "verpesyk"??
Nærmer seg nå....
11 dager og 5 minutter...  :eek:  :eek:  :eek:
 

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
623
Antall liker
4
Jeg synes Vivan sto frem som den klart beste i dag!! Synes faktisk hun hadde fått til et meget bra "jente arr." på en meget fin låt!! Jeg tør ikke tenke på hva hun kunne fått til med 4 mm. ekstra mellomrom mellom fortenna.......
 
B

bamsemann

Gjest
Mye kleint ja, men synes faktisk at Vivian leverte mer enn til 3'er. ville nå heller si 5er. Og siri-helene har jo utrolig flott stemme da...
Enig....... :)
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.008
Antall liker
6.236
Jeg synes Vivan sto frem som den klart beste i dag!! Synes faktisk hun hadde fått til et meget bra "jente arr." på en meget fin låt!! Jeg tør ikke tenke på hva hun kunne fått til med 4 mm. ekstra mellomrom mellom fortenna.......
Enig, jeg ga henne jo best score. ;)

Har du forresten tid til å ta imot lyttebesøk en gang i løpet av helga? (hvis det ikke blir familieforøkelse i stedet på meg)
 

Bortne

Hi-Fi interessert
Ble medlem
20.09.2004
Innlegg
90
Antall liker
0
Jonas var dagens eneste lyspunkt som vanlig. Fikk vondt inni meg når jeg hørte vivians versjon av Nothing else matters.
 
Topp Bunn