Noen får tipse ham om å ta bussen en gang så vil han nok bli en legende i folkelighet for generasjoner som kommer han også.
Som trådstarter må jeg få si at misunnelse overhodet ikke var noe tema da jeg startet den. Disse bildene fremsto slik i VG eller Dagbladet, og vakte straks assosiasjoner til Nytt På Nytt.Skal vi ha et kongehus, må vi tåle dette. Forøvrig virker denne tråden som pur misunnelse
Du har nok rett, men behøver vi noen av de?Monarkiet er mye billigere enn Melodi Grand Prix (ESC) og varer mye lenger. Burde være god valuta for pengene og evig underholdning for tilhengere av genren.
Begir man seg først ut på en diskusjon om hva vi behøver, er veien kort til en debatt om Meningen Med LivetDu har nok rett, men behøver vi noen av de?Monarkiet er mye billigere enn Melodi Grand Prix (ESC) og varer mye lenger. Burde være god valuta for pengene og evig underholdning for tilhengere av genren.
Dekker Slottet/Kronprinsparet utgiftene av den lønna vi allerede betaler dem, eller kaller man inn ekstra kapital fra oss i form av øremerkede midler?Hvorfor ble du ikke invitert? Du, har betalt en god slump for den festen, og sikkerheten til Osloborgerne er dårligere all den tid det er fest på Skaugum!
Har gjort mitt i Forsvaret, og jeg har ment at alternativet er verre..Nå, vil jeg heller velge hvem som skal være Sjefs IDIOT i dette landet.
Den kommentaren hadde vi klart oss fint uten!Nå, er ikke dette en sak jeg skal starte en feide på Griff
Blir bare kvalm av den der ex- extacy hora, og ...Ja, jeg har fått hele hoffet i vrangstrupen!
Er, værsjuk! Faen ta- det har rægna bortover i en uke!! Noen med kontakter hos han der oppe bes bestille finvær!