Diverse Krompebursdag

S

sorgenfri

Gjest
Fint at skattekronene blir brukt til noe..

Eller: hvordan få fokus bort fra et sinnsykt forbruk på kjoler? Arranger festival for de nærmeste 250 venner, med full politibeskyttelse..

Blir kvalm! Olav kjørte trikk, og gikk på ski..Harald seiler båt..Hvordan denne umake familien skal utøve monarkiet vet jeg ikke, men de trenger ikke lære opp noen etterfølger! Det kommer til å bli avviklet innen det er aktuellt!

G

Gjestemedlem

Gjest
Noen får tipse ham om å ta bussen en gang så vil han nok bli en legende i folkelighet for generasjoner som kommer han også.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.188
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Det ene bilde av Olav V som tok trikken under oljerasjoneringen har blitt et bilde på folkelighet tydeligvis.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Noen får tipse ham om å ta bussen en gang så vil han nok bli en legende i folkelighet for generasjoner som kommer han også.

Det går ikke lenger noen buss forbi Skaugum. Det har Ruter bestemt. Men han kan jo haike med Gardens vaktbuss. ;)

Sist redigert:

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.188
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Jeg personlig digger måten han feirer 40 års dagen sin på! Ikke noe gallamiddag, waltz og kjole/hvitt der i gården. Konge! ( pun intended )

S

sorgenfri

Gjest
Hvorfor ble du ikke invitert? Du, har betalt en god slump for den festen, og sikkerheten til Osloborgerne er dårligere all den tid det er fest på Skaugum!

Har gjort mitt i Forsvaret, og jeg har ment at alternativet er verre..Nå, vil jeg heller velge hvem som skal være Sjefs IDIOT i dette landet.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.188
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Sikkerheten til Osloborgerne er ikke overordnet resten av landet, og ja jeg har sikkert betalt en slump med penger for den festen, men det gjør jeg med glede. Jeg betaler bursdagene til alle som Naver, er pensjonister og alle uføretrygdede også uten at det gir meg magesår.

S

sorgenfri

Gjest
Nå, er ikke dette en sak jeg skal starte en feide på Griff:)

Blir bare kvalm av den der ex- extacy hora, og ...Ja, jeg har fått hele hoffet i vrangstrupen!

Er, værsjuk! Faen ta- det har rægna bortover i en uke!! Noen med kontakter hos han der oppe bes bestille finvær!

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.188
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Jeg har bestillt møkkavær i Trøndelag, dvs helt fraTrondheim og opp til Å og Lofoten Sorgenfri ;)

Værsyk? Her nede er det så varm at jeg svetter uten å gjøre noe. Til og med ikke iskald øl holder meg kjølig :cool:

T

TT.

Gjest
Skal vi ha et kongehus, må vi tåle dette. Forøvrig virker denne tråden som pur misunnelse

S

sorgenfri

Gjest
Skrev i en annen tråd at jeg stakk av fra min 40 års feiring og var alene på hytta!

Men, når en ISOLERT ser på gavene, og gjestene så...Men, når jeg så tenkte på de millioner av mennesker som BETALTE festen, men ikke fikk passere sikkerhetspolitivaktene..Næh...

Men, ser poenget:)

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Skal vi ha et kongehus, må vi tåle dette. Forøvrig virker denne tråden som pur misunnelse
Som trådstarter må jeg få si at misunnelse overhodet ikke var noe tema da jeg startet den. Disse bildene fremsto slik i VG eller Dagbladet, og vakte straks assosiasjoner til Nytt På Nytt.

Hva tråden deretter har utviklet seg til å bli, får være opp til hver enkelt å vurdere. ;)

G

Gjestemedlem

Gjest
Monarkiet er mye billigere enn Melodi Grand Prix (ESC) og varer mye lenger. Burde være god valuta for pengene og evig underholdning for tilhengere av genren.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.741
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Hvorfor ble du ikke invitert? Du, har betalt en god slump for den festen, og sikkerheten til Osloborgerne er dårligere all den tid det er fest på Skaugum!

Har gjort mitt i Forsvaret, og jeg har ment at alternativet er verre..Nå, vil jeg heller velge hvem som skal være Sjefs IDIOT i dette landet.
Dekker Slottet/Kronprinsparet utgiftene av den lønna vi allerede betaler dem, eller kaller man inn ekstra kapital fra oss i form av øremerkede midler?

I førstnevnte tilfelle: Har vi, som arbeidsgivere, noe med hva våre ansatte bruker pengene sine til?

C

Cyber

Gjest
Kjenner at det bryr meg svært lite. Av alt tullet vi bruker penger på i Norge er dette ikke en bagatell engang.

xerxes

Æresmedlem
Ble medlem
08.01.2005
Antall liker
12.065
Sted
Holmestrand
Nå, er ikke dette en sak jeg skal starte en feide på Griff:)

Blir bare kvalm av den der ex- extacy hora, og ...Ja, jeg har fått hele hoffet i vrangstrupen!

Er, værsjuk! Faen ta- det har rægna bortover i en uke!! Noen med kontakter hos han der oppe bes bestille finvær!
Den kommentaren hadde vi klart oss fint uten!

Topp Bunn