Kristian Valen...

T

TT.

Gjest
Hvis du tenker på kveldens program, så synes jeg han er utrolig dyktig. Er vel bare Bye eller er det Rønning som når ham til kneet

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Fyren er dyktig. Det er absolutt ingen tvil om det. Det er ikke alltid han er like morsom, men han er alltid like dyktig. (hockeysveisen er "over-done") Men vi lo mye i dag om ikke HELE tiden :) men heller han enn 99% av alle andre "morsomme" folk i Norge :D

Og det er vel ingen i Norge som topper han når det gjelder å få stemmen sin til å ligne på andre.. der er han helt rå (og det hjelper jo litt at han KAN synge og virker ganske musikalsk)

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Vel, han nailet ikke akkurat Eggum. Bommet på de fleste områder sett bort fra de som aldri har sett Eggum lives merkelige idé om at han er humørløs.

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Antall liker
21.392
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Vel, han nailet ikke akkurat Eggum. Bommet på de fleste områder sett bort fra de som aldri har sett Eggum lives merkelige idé om at han er humørløs.
Gørr kjedelig. Full av seg selv. Ingrid Bjørnhov er lysår foran ham. Og å sammenligne ham med den enormt bra Rolv Just Nilsen, er en alvorlig nedvurdering av sistnevnte.

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
8.224
Torget vurderinger
4
Fyren er unektelig teknisk dyktig, men alle karakterene han karikerer er jo bare overflate, han evner ikke å legge til noen bunn eller mening. De ligner og man ler, men etter 5 like karikaturer setter latteren seg fast i halsen. Mannen eier jo ikke smak eller dybde. Det er DET som skiller de virelig gode fra de som bare får deg til å flire et par ganger.

Kanskje derfor forsøkene på å bli popstjerne har strandet så grundig også. Minnes en pinlig banal ballade av typen så barnslig påtatt føleri at man bare måtte rødme på hans vegne.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
jeg har ikke fet kåk i LA, basseng, skyline, noen av dere andre som har, ikke?
Overhodet ingen fan, mulig han har viftet seg fram med gunnern, snortet seg til suksess, bare kommersflink ikke vet jeg. Noe riktig har´n tydeligvis gjort, god butikk eller flaks, driter i det.
Eggumen husker jeg fra kantina på UiB på tidlig nittitall. Bra norsk vinylsamling, jepp.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Det er ikke mange hullene i den samlingen, nei. Kanskje Arne Bendiksen slo ham? Mht Eggum og norsk vinyl.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
tror ikke Bendiksen var "der", til og med ikke i "bassengarkivet". Var hjemme hos en gang, morsomt møte og seanse. (Jentefut.....)

Har dog et par "nære" samlerkjenninger som det ville vært interesant å se kappes med Eggum. Mye sjukt utgitt i gamlelandet, sjukt som sagt......

Sist redigert:

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.872
Jeg vil tro Eggum kan lage mye moro av den parodien der.:D

Petterone

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.02.2010
Antall liker
736
Sted
Rogaland
Torget vurderinger
4
Valen mener jeg har talent,men er fremdeles på fjottis stadiet,det blir for mye drite ut humor,hvor er de skarpskodde replikkene med litt bunn i ??

Syntes han ikke har utviklet seg siden han satt i nær radioen og ringte rundt.

Griffenfeldt

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.12.2008
Antall liker
4.188
Sted
I en blokk
Torget vurderinger
17
Jeg synes Sibbe fra Sandnes var konge i sin tid og alle telefonene han tøyset med når han var ansatt i radio Sandnes. Ett par av revyene Han hadde for 8-10 år siden var fantastiske, men etter han ble kjønnsløs synes jeg humoren har blitt slik også.

2013-01-05-08-24-37--2086283080.jpeg

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Antall liker
1.936
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Valen er omtrent like oppskrytt som U2 i mine øyne!

Class

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2009
Antall liker
517
Sted
Vestfold
Torget vurderinger
7
Jeg synes han er omtrent like festlig som en tredjegrads forbrenning.

C

Cyber

Gjest
Valen var gøy da han var på Radio og det første TV-programmet var helt ok-minus en periode, alt etterpå er jo kirurgisk fritt for nytenkinig og kreativitet. Men han tjener sikkert gode penger på det...

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
Mannen har da åpenbare talenter som immitator, men de siste årene har det blitt mye det samme igjen og igjen.

Tror han kunne profitert på å aliere seg med dyktige tekstforfattere.

Mvh

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.831
Sted
Nøtterøy
Gørr kjedelig. Full av seg selv. Ingrid Bjørnhov er lysår foran ham. Og å sammenligne ham med den enormt bra Rolv Just Nilsen, er en alvorlig nedvurdering av sistnevnte.
Jeg synes Ingrid Bjørnhov er kjedelig. :p

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.287
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
La nå ikke dette bli en mobbe-tråd!

Smaken er som baken heter det vel - men ingen kan ta fra Kristian Valen hans ferdigheter og suksess.

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.988
Valen er morsom.............................i 5 minutter. Så kan han hvile i 3 uker.

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
12.032
Torget vurderinger
2
Valen er omtrent like oppskrytt som U2 i mine øyne!
Tiltredes. Visse figuer er fornøyelige en kort stund, men det blir uansett langtekkelig å følge med på. Som med U2 er det vanskelig å merke forskjell på nummrene, samma grauten alt samma.

Topp Bunn