...største parodiker/stand-up'er siden Rolf Just Nilsen! 
Gørr kjedelig. Full av seg selv. Ingrid Bjørnhov er lysår foran ham. Og å sammenligne ham med den enormt bra Rolv Just Nilsen, er en alvorlig nedvurdering av sistnevnte.Vel, han nailet ikke akkurat Eggum. Bommet på de fleste områder sett bort fra de som aldri har sett Eggum lives merkelige idé om at han er humørløs.
Jeg vil tro Eggum kan lage mye moro av den parodien der.Vel, han nailet ikke akkurat Eggum. Bommet på de fleste områder sett bort fra de som aldri har sett Eggum lives merkelige idé om at han er humørløs.
Jeg synes Ingrid Bjørnhov er kjedelig.Gørr kjedelig. Full av seg selv. Ingrid Bjørnhov er lysår foran ham. Og å sammenligne ham med den enormt bra Rolv Just Nilsen, er en alvorlig nedvurdering av sistnevnte.Vel, han nailet ikke akkurat Eggum. Bommet på de fleste områder sett bort fra de som aldri har sett Eggum lives merkelige idé om at han er humørløs.
Tiltredes. Visse figuer er fornøyelige en kort stund, men det blir uansett langtekkelig å følge med på. Som med U2 er det vanskelig å merke forskjell på nummrene, samma grauten alt samma.Valen er omtrent like oppskrytt som U2 i mine øyne!
Bullseye! Det er lett å kritisere og ikke fullt så enkelt å gå rundt å være morsom hele tida.Tror Valen driter rimelig langt i hva inntørka gubber på HS mener.
:_/