KrF har flest "sistegangsvelgere" og ønsker nok at det skal fortsette slik.!

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0

http://www.dagbladet.no/2010/12/01/nyheter/innenriks/politikk/krf/inger_lise_hansen/14526046/

Fylkeslederne i KrF ønsker unge pene fru Inger Lise Hansen dit peppern gror. Det får da være måte på hva unge damer kan tillate seg! Godt å se at de står på prinsippene der i gården! En valgkamp med et friskt vakkert feminint pust i KrF ledelsen er ikke akkurat hva de andre ønsker seg. Kan vi gå ut fra ta dette er en julegave fra KrF lederne til de andre partiene? Er det for optimistisk å satse på ( håpe sterkt ) at KrF faller under sperregrensen?

Alle som har tanter som kan mistenkes for å ville stemme på KrF må nå vise seg ansvaret bevist!....... Ta en alvorlig prat med din gamle tante!! ;)

Gubra

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2004
Antall liker
891

Fru Inger Lise Hansen?
Der gikk den drømmen i vasken...........

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883

Interessant at de mener de har bra takhøyde i partiet. Sett utenfra skal de prise seg lykkelig for at sperregrensen er satt betydelig høyere enn takhøyden der i gården.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0

Gubra skrev:
Fru Inger Lise Hansen?
Der gikk den drømmen i vasken...........
Ja dessverre.... :'(
Med hennes bakgrunn er det nok også lite sansynlig at hun deler ut smaksprøver. ;D
Vi får trøste oss med at hun sikkert er et hælvete å ha i hus!! ;)

;D ;D

F

fjellvåk

Gjest

Det partiet graver uten å vite det. De gjør hva de kan for å hindre rekrutering fra de unge og det er veldig bra, under sperregrensen neste gang er ikke umulig, vi kan ikke annet enn å håpe. De (få) trofaste velgerene de har igjen sitter på noen hjem på sør/vestlandet og har vel en gjennomsnittsalder på 90 år, så dette ordnes seg litt selv også etterhvert...

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10

Spiralis skrev:
Alle som har tanter som kan mistenkes for å ville stemme på KrF må nå vise seg ansvaret bevist!....... Ta en alvorlig prat med din gamle tante!! ;)
Den jobben er allerede gjort. I vår familie har vi nå et ensartet syn på ting. 8)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883

Akkurat her rant tekoppen over for tantene på vestlandet...

S

Slubbert

Gjest

Hun provoserer ikke, men jeg skal medgi at hun er sexy.

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
18.578
Sted
Østfold

Når takhøyden ikke tillater at man lar være å legge skjul på at man er velskapt vil jeg si man har et heller tvilsomt moralbegrep.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883

Slubbert skrev:
Hun provoserer ikke, men jeg skal medgi at hun er sexy.
Hvilket bekrefter at du ikke er KrF-medlem. Ikke var du mistenkt for det heller, for øvrig...

V

vredensgnag

Gjest

BT skrev:
Akkurat her rant tekoppen over for tantene på vestlandet...

De kan umulig kjenne sin Bibel, disse tantene. Salomo var da vis?

1 Hvor fager du er, min venninne, hvor fager du er! Dine øine er duer bak ditt slør; ditt hår er som en hjord av gjeter som leirer sig nedover Gilead-fjellet.

2 Dine tenner er som en hjord av klippede får som stiger op av badet; alle har de tvillinger, og intet blandt dem er uten lam.

3 Dine leber er som en skarlagensnor, og din munn er yndig; som et stykke granateple er din tinning bak ditt slør.

4 Din hals er som Davids tårn, bygget til våbenhus; tusen skjold henger på det, alle krigsmennenes skjold.

5 Dine bryster er som to rådyrkalver, tvillinger av et rådyr, som beiter blandt liljer.

6 Når dagen blir sval og skyggene flyr, vil jeg gå til Myrra-åsen og til Virak-haugen.

7 Alt er fagert ved dig, min venninne, og det er intet lyte på dig.

8 Kom med mig fra Libanon, min brud, kom med mig fra Libanon! Sku ut fra Amanas topp, fra toppen av Senir og Hermon, fra løvenes boliger, fra panternes fjell!

9 Du har vunnet mitt hjerte, min søster, min brud! Du har vunnet mitt hjerte med et eneste øiekast, med en av kjedene om din hals.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883

Tantene vokste nok opp i en tid da det var fryktelig fy-fy å bla litt i Salomos høysang...

Edit: Når jeg tenker meg om er det vel fortsatt ikke helt stuerent, ref. Gelius.

V

vredensgnag

Gjest

BT skrev:
Tantene vokste nok opp i en tid da det var fryktelig fy-fy å bla litt i Salomos høysang...

Edit: Når jeg tenker meg om er det vel fortsatt ikke helt stuerent, ref. Gelius.
;)

F

fjellvåk

Gjest

BT skrev:
Tantene trenger ikke være så gamle av den grunn. Husker når Ketil Bjørnstad (med Lill L.) dro ut på turnè etter at plata "Salomos høysang" kom ut på midten av 90 tallet, de fikk ikke spille i kirkene på sør-vestlandet, menigheten nektet dem så noen plasser ble konsertene holdt i konserthus o.l. Bl.a. under Maijazzen i Stavanger, ble nektet i kirka så de måtte spille i konserthuset.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883

En gang i min forrige ungdom raidet vi vestlandet i idrettssammenheng. En lagkamerat omtalte det konsekvent som Jesus-land. Han sitter på tinget i dag, dog ikke for KrF...

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1

BT skrev:
En gang i min forrige ungdom raidet vi vestlandet i idrettssammenheng. En lagkamerat omtalte det konsekvent som Jesus-land. Han sitter på tinget i dag, dog ikke for KrF...
Han sitter vel for SV da, hvis han ikke tilhørte AUFs venstrefløy. FrP er jo basert på det kristne verdisyn, ifølge seg selv. Og det var de i enda større grad tidligere, så da er det vel ikke så mange alternativer igjen på tinget. ;)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883

Får vel være politisk korrekt og si "ingen kommentar"... 8)

tuco

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.11.2004
Antall liker
21
Torget vurderinger
1

Ikke enig med dere her... Synes det er teit at politikere stiller opp på sånt vås, jobben deres er politikk, og da stiller man ikke opp i undertøyet men i et dertil egnet klesplagg.

Ellers deler jeg synet om at KRF bør under sperregrenser så fort som mulig.

Tuco

Z

Zomby_Woof

Gjest

Fryktelig glad for at Gro aldri gjorde noe lignende, eller Hanna Kvanmo for den del. Håper vi slipper sånne stunt fra Erna og Siv også.

Pussig at dama ikke har skjønt at hun er i feil parti, forresten. Hun virker oppegående ellers.

G

Gjestemedlem

Gjest

[video]okgziWNuxlQ[/video].

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1

Zomby_Woof skrev:
Fryktelig glad for at Gro aldri gjorde noe lignende, eller Hanna Kvanmo for den del. Håper vi slipper sånne stunt fra Erna og Siv også.

Pussig at dama ikke har skjønt at hun er i feil parti, forresten. Hun virker oppegående ellers.
Tja, det kan være mer enn en motivasjon for å velge et parti å gjøre karriere i. Noen gambler på at deres særegne utspill kan føre til en politisk suksess i et parti som er sugen på mer makt enn det de har i dag. Jeg er overbevist om at jeg kunne gjort stor karriere i FrP, men så kåt på karriere har jeg aldri vært. Ei heller lyst til å være politiker.

Til de kåtingene som fikk nedtur av fruens sivilstand så er det bare en ting å si, og det er at også kristne skiller seg. ;)
God nok grunn til å engasjere seg i KrF?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo

BT skrev:
høy og tynn?

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10

ErosLoveking skrev:
BT skrev:
høy og tynn?
Naturligvis. Volleyball må vite. ;)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0

baluba skrev:
Til de kåtingene som fikk nedtur av fruens sivilstand så er det bare en ting å si, og det er at også kristne skiller seg. ;)
Man behøver ikke være "overkåt" for å fatte interesse for den dama der. Litt for ung for min del, og jeg er alt for mye gift til å gjøre noe framstøt uansett hennes moral på området. 8) Men den dagen jeg ikke lenger legger merke til vakre kvinner OG gleder meg over synet, - den dagen skal jeg rolig legge meg i penalet og dra over lokket! ;)

Forøvrig har jeg noe så "gammeltestamentlig" som skrupler hva gjelder å bevisst gå inn for å bryte opp et etablert forhold!

baluba skrev:
NEI !!

S

Slubbert

Gjest

baluba skrev:
Til de kåtingene som fikk nedtur av fruens sivilstand så er det bare en ting å si, og det er at også kristne skiller seg.
Men de er sjelden swingere eller blant de som krydrer tilværelsen med one-nighters på byen, så tålmodighet er nok i så tilfelle en dyd.

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
628
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
10

Fra et mer akademisk synspunkt er det interessant å følge med videre på KrFs krumspring. Kanskje vi endelig får svar på hvor mange spiker det går i en kiste? :)

G

Gjestemedlem

Gjest

Jeg stemte på Krf en gang i et lokalvalg. :D

Men det var selvsagt i en kommune som jeg skulle flytte fra selv. En practical joke mot innbyggerne.. men så har jeg kanskje en noe sær form for humor av og til da. ::)

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.653
Torget vurderinger
24

KrF er nok snart under sperme-grensen, ihvertfall :eek: :eek:

Og den lave takhøyden sikrer videre at onani-stalaktittene effektivt holder medlemmene "pinned to the floor" etterhvert.

De aller eldste vil bli løftet til nye høyder av tilsvarende onani-stalakmitter.. da de sikkert ikke er i stand til å treffe taket etter hvert :'(

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883

baluba skrev:
Er det ikke bra at hun er gift da? Sex er tryggere med gifte kvinner. Da er det jo ektemannen som automatisk blir evt. barns far hvis prevensjonen glemmes eller ikke virker, og de har mye større forståelse for at man stikker etter endt økt ::)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.883

Gjestemedlem skrev:
Jeg stemte på Krf en gang i et lokalvalg. :D

Men det var selvsagt i en kommune som jeg skulle flytte fra selv. En practical joke mot innbyggerne.. men så har jeg kanskje en noe sær form for humor av og til da. ::)
Godt at du ikke er skikkelig slem og stemte senterpartiet...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0

BT skrev:
Godt at du ikke er skikkelig slem og stemte senterpartiet...
Tror ikke han gjorde for å være slem, han var nok enig med dem! ;)

Hvis ikke var det fordi han var avstandsfoelsket i henne her:

Kristin Aase en annen vakker kvinne som skapte bølger i KrF og som kun ungikk å bli brent på bålet fordi selv Kåre Kristiansen på dette tidspunkt hadde innsett at det å brenne "vanskelige kvinner" på bålet ikke lenger tok seg ut og at det skremte flere potensielle velgere enn det tiltrakk nye!

V

vredensgnag

Gjest

I en eller annen depesje fra den amerikanske ambassaden står det nok hvorfor Kåre Kristiansen ikke omtales så mye i KrF.

Sannsynligvis merket XXXXXXXXXX (Please Protect) SECRET/NOFORN

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1

Jeg savner Kåre K.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0

baluba skrev:
Jeg savner Kåre K.
Alt var så meget bedre under krigen..... ;D

Nei seriøst så savner jeg de gamle TV debattene det var mening i. Fra den gangen det var sort/hvitt TV, røykskyene hang tungt under taket i studio, debatantene var seriøst alvorlige MENN og det hele var tenkt som folkeopplysning under streng ledelse av Kjell Arnljot Vig. Det var tider det........................... ;)

P

Parelius

Gjest

Det var mer fett på argumentene den gang enn hva en finner på den skrinne kroppen til den kjærringa som er på vei ut av partiet som ligger i respirator.

Gutter, dere tenker primære tanker med sekundære hoder. Blir aldri bra!

Topp Bunn