Diverse Korttidsleie Oslo/omegn: Tips:?

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.918
Antall liker
1.974
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Forrige uke kom flyttelasset mitt ned igjen, etter et år i Bodø. Mitt lille anlegg ser ut til å ha klart seg, men det jeg har står nå på City Self Storage inntil videre.

Full gang med boligvisninger, men ønsker ikke å rushe. Kunne godt tenkt meg å bo i et lite hus litt utenfor Oslo igjen, men junior i nord liker å komme på besøk til byen, og jeg er også på G med nytt jobbsøk. Et år + med hjemmekontor holdt, -ønsket ikke fortsette med dét, og da er nærhet til Oslo samt flyplass nesten et must i min bransje.

Leid en periode i Bjørvika, og hatt grei avtale på Thon, men kunne tenke meg litt mer hjemmekoselige og roligere omgivelser mens jeg jakter.
Det er mye liv i byen i disse dager, for å si det forsiktig.
De fleste utleiere ønsker seg naturlig nok litt lengre perspektiv og bindingstid, og det skjønner jeg jo godt.
Men, om noen her inne kjenner noen som leier ut og ønsker å fylle et tomrom i kalenderen, så tips gjerne på PM! :)
1-2 rom er evig nok, samt mulighet til å sette fra seg den gamle bilen uten stor kostnad, noe som ikke er så lett i Oslo om dagen.
NB! Må være fullt møblert :)
 
Sist redigert:
Topp Bunn