Kontinuerlig avspilling fra app?

radiated

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.01.2007
Antall liker
1
Sted
Kristiansund
Finnes det en løsning som støtter kontinuerlig avspilling (gapless playback) fra nettverksdisk eller dropbox? Har prøvd Music Streamer fra NAS og Cloudbeats fra dropbox med chromecast, fungerer ikke med noen av dem iallfall. Vet det finnes avspillere på PC som har fikset problemet med abrupt pause mellom hver fil, men da kan jeg ikke bruke chromecast.

fiske

Hi-Fi interessert
Ble medlem
14.12.2010
Antall liker
24
Jeg ville sett på JRiver.
En løsning som jeg bruker på jobben er deres Cloudplay. Brukere av JRiver har p.t lastet opp nesten 150.000 sanger i skyen.
Jeg spiller det helt elegant via JRiver på PCen på jobben.
De har også en løsning som heter JRemote2 for Android. Her kan du koble deg opp til Jriver på din PC hjemme og spille over netteverket på din Android mobil.
Jeg planlegger å se om jeg får dette til å fungere i min bestilte Polestar når jeg får den i August. Polestar bruker Android Automobile.
Og ja. Gapless playback.
Tror også de jobber med å kunne bruke Cloudplay fra nettleser.

radiated

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.01.2007
Antall liker
1
Sted
Kristiansund
Jeg ville sett på JRiver.
En løsning som jeg bruker på jobben er deres Cloudplay. Brukere av JRiver har p.t lastet opp nesten 150.000 sanger i skyen.
Jeg spiller det helt elegant via JRiver på PCen på jobben.
De har også en løsning som heter JRemote2 for Android. Her kan du koble deg opp til Jriver på din PC hjemme og spille over netteverket på din Android mobil.
Jeg planlegger å se om jeg får dette til å fungere i min bestilte Polestar når jeg får den i August. Polestar bruker Android Automobile.
Og ja. Gapless playback.
Tror også de jobber med å kunne bruke Cloudplay fra nettleser.
Takk for svar! Skal sjekke det ut!

Topp Bunn