Kontaktliste fra Nokia til HTC?

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
794
Torget vurderinger
5
Finnes det noe program, app el som kan hente kontaktlisten fra en Nokia og overføre den til en HTC?

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
5.548
Torget vurderinger
1
Kanskje best å gå via Outlook?
Først synke Nokia mot Outlook, og så Outlook mot HTC.
-Det er det jeg gjør i praksis, når jeg skifter mobiltelefon.

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.307
Torget vurderinger
1
Sjekk evt om mobiloperatøren din har en migrasjons-/synkroniseringstjeneste.

mvh
KJ

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.016
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Det kommer litt an på hvor avansert kontaktlisten din er. Har du e-post, alternative nummer og adresser etc. under hver enkelt kontakt så blir det selvsagt litt komplisert, og du bør bruke Outlook eller noe slik hvis Nokia-en er kompatibel. Men hvis kontaktlisten kun består av et navn og et nummer kan du for eksempel overføre kontaktene til SIM eller SD, og bare importere den over direkte fra kortet. Formateringen kan være annerledes, men det funker.

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Jeg bytta i samme retning i sommer, og mener jeg brukte blåtann til å overføre fra Nokia'n til HTC'en. I alle fall gikk det greit, helt til HTC'en synka opp mot jobbepc'en OG heimepc'en...nå har jeg heile Facebook-vennelista inne på "kontakter"...

HTC er noe dritt - og såkalte touchskjermer i særdeleshet. Sikkert fancy og in og alt det der, og fint til å gå inn på internett etc, men som jobbetelefon...nope. Ikke vil den synkronisere seg skikkelig opp mot handsfreeløsningen i Mondeo'en heller. Skjit-telefon! 8)

For det er vel ikke meg som bruker det er noe feil ved....?

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Antall liker
1
Jeg har mobilen min synca med Excange. Og det funker bra..

Topp Bunn