den siste, og for fyrste gong ynskest det ikkje noko hifi-aktig. Har eg bomma på oppsedinga denne gongen? Eller er mobiltelefon ok, eigentleg?
1. Det var det eg var redd. Systra fekk (rett nok rimelege, men golvståande) høgtalarar. Broren ein integrert forsterkar (pent brukt, og av god kvalitet) Slikt er varige verdiar. Nokia assosierar eg eigentleg med gummistøvlar.Roberten skrev:1. Nå skal ikke jeg legge meg altfor masse opp i andres gjøren og laden, men jeg synes at en mobiltelefon er en altfor flyktig ting til å være en konfirmasjonsgave verdig.
Men nå er det 16 år siden jeg konfirmerte meg, så jeg er garantert 100% i utakt med hva som er gode ting av i dag.
2. EDIT: og dersom oppsedinga = oppdragelsen så applauderer jeg for bruk av et så flott ord !
Audiophile-Arve skrev:Nokia assosierar eg eigentleg med gummistøvlar.
Støttar dette med PX100 versus PortaPro. Eldstemann fekk PX 100, og sit no med eit svært så seriøst anlegg ut frå at han er 21 år og i militæret - dei utmerka JBL TL 260 kan såleis brukast i testsamanheng. Oppsedinga har tydelegvis vore ein suksess...Valentino skrev:Det synes jeg er en god idé dersom det finnes en liten smule musikkinteresse i poden. Men ikke Koss PortaPro, da. Sennheiser PX100 er langt mer oppsedande i så måte. Musikkelskere kan ikke gi bort hodetelefoner som ikke spiller mellomtone. Snakker om oppdragelse!
En niese av meg fikk speilreflekskamera.
Luringen.Audiophile-Arve skrev:<> sit no med eit svært så seriøst anlegg ut frå at han er 21 år og i militæret - dei utmerka JBL TL 260 kan såleis brukast i testsamanheng. Oppsedinga har tydelegvis vore ein suksess...
Ja!Audiophile-Arve skrev:Har eg bomma på oppsedinga denne gongen?
Jeg blir varm om hjertet hver gang jeg ser et par "av de blå" på hodene til ungdommen som driver gatelangs. Det viser at de har vraket medfølgende øreplugger og kjøpt en skikkelig hodetelefon. At de faktisk hører forskjell og at bedre lydkvalitet betyr noe. Koss Porta Pro er sannsynligvis det viktigste rekrutteringskontoret for Vestens ungdom, ut av lo-fi og inn i hi-fi'ens rekker. Den mørke/fyldige klangbalansen kler perfekt moderne musikk og den tynne pinglelyden fra mange av disse bærbare mp3-spillerne, samt at den er meget lettdreven. Den åpne konstruksjonen gjør at man kan ferdes gatelangs uten å miste kontakt med trafikken og omgivelsene, og den smarte brettefunksjonen gjør den enkel å putte i bukselomma. Et fantastisk produkt for kr 398.- og for folk i farten. Min favoritt siden 1982, var det vel.Valentino skrev:...Men ikke Koss PortaPro, da. Sennheiser PX100 er langt mer oppsedande i så måte. Musikkelskere kan ikke gi bort hodetelefoner som ikke spiller mellomtone...
Å nei da Arve, er ikke ferdig med konfirmasjoner ennå vet du. Det kommer barnebarn, og da må nok besteforeldrene trå til igjen! ;DAudiophile-Arve skrev:Då er konfirmasjonen unnagjort. Det vart mobil og bunad frå foreldra, og stort sett kronasje frå resten av slekt og omgangskrins.
Siste konf. Ein vert tankefull, men endå fjåg.
No er det berre bryllup og gravferder att, er eg redd...
Kanskje ein barnedåp om nokre år?
jajaja.
Steinkake= 78 rpm. Interessant nok, men det var no vinyl eg tenkte på...oddgeir skrev:Når du har vore bestefar i 15 år? Kven har steinkakesnurrarar då trur du? Teknisk museum? ;D