Kommer ikke som noen bombe, akkurat

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Enig med deg der, Finger. Men jeg faller lett for stavangersk kvitring også, må jeg si. Hadde tidligere en svakhet for fintrøndersk, men etter det siste årets erfaringer er det en språkfetish som må sies å ha gått noe over..

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
impulse skrev:
Enig med deg der, Finger. Men jeg faller lett for stavangersk kvitring også, må jeg si. Hadde tidligere en svakhet for fintrøndersk, men etter det siste årets erfaringer er det en språkfetish som må sies å ha gått noe over..
mer opptatt av nordtrøndersk

G

Gjestemedlem

Gjest
Nordlendinger høres jo bare udannete og vulgære ut. Høres omtrent like sensuelt ut som en østtysker som har nettopp har oppdaget at melkekartongen hun nettopp drakk av gikk ut på dato for fire uker siden. Når de prøver å være charmerende minner det mest om en instruksjon på hvordan sløye reinsdyr.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Gjestemedlem skrev:
Nordlendinger høres jo bare udannete og vulgære ut. Høres omtrent like sensuelt ut som en østtysker som har nettopp har oppdaget at melkekartongen hun nettopp drakk av gikk ut på dato for fire uker siden.
;D ;D ;D

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.174
Torget vurderinger
7
Gjestemedlem skrev:
Nordlendinger høres jo bare udannete og vulgære ut. Høres omtrent like sensuelt ut som en østtysker som har nettopp har oppdaget at melkekartongen hun nettopp drakk av gikk ut på dato for fire uker siden.
HAHAHAH, ler meg i hjel. ;D ;D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.261
Torget vurderinger
1
Gjestemedlem skrev:
Nordlendinger høres jo bare udannete og vulgære ut. Høres omtrent like sensuelt ut som en østtysker som har nettopp har oppdaget at melkekartongen hun nettopp drakk av gikk ut på dato for fire uker siden. Når de prøver å være charmerende minner det mest om en instruksjon på hvordan sløye reinsdyr.
Kanskje heller det, enn å drive gjetteleken "hva vil du, eeeeegentlig..?" -blir ikke action av sånt.

BurntIsland

Æresmedlem
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.328
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
bjornh skrev:
Nordlendinger snakker mest sexy. Over én av ti nordmenn har svart i en ny undersøkelse at de synes nordlendinger har den mest attraktive dialekten: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=579556

-men det visste vi jo, her oppe. ;D

Mvh. Bjørn
Det er menn som finner nordlending mest sexy, kvinner vil heller ha en mann som snakker trøndersk, sier den samme undersøkelsen, sjø

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.261
Torget vurderinger
1
Ikke min erfaring! Østlandsjentene digger sånne som meg..! ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Det er ikke bare dialekten. Det er vel så viktig hva disse nordlandsjentene faktisk sier.  ;)

Edit: Det er ikke bare snakk med dem heller, forresten............

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.261
Torget vurderinger
1
Talk is cheap!

C

Cyber

Gjest
Undersøkelsen er vel utført av "Nordforsk" og de utspørrede er vel 10 gamle ungkarer fra Lofoten?

Jeg føler det er noe komisk over dialekter fra nord, utrolig lagelige folk, men sexy???

donnerwetter

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.02.2008
Antall liker
105
bjornh skrev:
Gjestemedlem skrev:
Kanskje heller det, enn å drive gjetteleken "hva vil du, eeeeegentlig..?" -blir ikke action av sånt.
Nåja, det finnes fortsatt noen her sørpå som har vokst opp i møblerte hjem og som ikke umiddelbart tiltrekkes av kvinner som på en ekstremt direkte måte fallbyr sine drifter ;D ;D ;D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.261
Torget vurderinger
1
donnerwetter skrev:
bjornh skrev:
Gjestemedlem skrev:
Nåja, det finnes fortsatt noen her sørpå som har vokst opp i møblerte hjem og som ikke umiddelbart tiltrekkes av kvinner som på en ekstremt direkte måte fallbyr sine drifter ;D ;D ;D
Kom hit gutt, æ ska ta dæ..!!

Topp Bunn