Her nylig kjøpt en boss ce1o2 forsterker. Kan en koaksialhøyttaler kobles rett inn i denne eller må jeg ha en omformer?
|
Hvis du gidde komme med en link og sånt til dette så gidd nok noen svare..Her nylig kjøpt en boss ce1o2 forsterker. Kan en koaksialhøyttaler kobles rett inn i denne eller må jeg ha en omformer?
Her er forsterkerenHvis du gidde komme med en link og sånt til dette så gidd nok noen svare..
Folk gidd ikke søke opp selv![]()
Må få plugger som passer til forsterker hvis du ikke har, slik at en slipper noe tull. Men det følget kanskje med?Her er forsterkeren
Høyttaleren er uvisst merke men er en 3 veis koaksial høyttaler
CE102 | BOSS Audio Systems, a Leading Audio & Video Brand
MODEL 100W High Output 2 Channel AmplifierUp to 38 W X 2 RMS @ 4 ohm. Full Range, Class A/B,. High and Low Level Inputs,. Fixed High Pass Crossover, Fixed Low Pass Crossover. . . Dimensions: 4" L x 3.13" W x 1.83" H. Amplifiers. 2 Channelbossaudio.com
Liten er perfekt skal ha plass til alt under sete på en moped (scooter)Må få plugger som passer til forsterker hvis du ikke har, slik at en slipper noe tull. Men det følget kanskje med?
Svaret er ja.
En fulltonehøyttaler kan alltid kobles direkte til forsterkerens høyttaler utgang uten noe ekstra delefilter.
Den der var liten![]()
ÅååhLiten er perfekt skal ha plass til alt under sete på en moped (scooter)
Plugger har jeg ja
Skru opp på full guffe med Harley lyd på høyttalerne da......eller?Liten er perfekt skal ha plass til alt under sete på en moped (scooter)
StemmerSkru opp på full guffe med Harley lyd på høyttalerne da......eller?
StiligNais, Sønnen min laget seg en slik ordning på sin Aprilia Scooter, spilte fint for rasteplass-disko![]()