Diverse Knakande gode gamle innlegg om igjen

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.670
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Jeg lette etter noe jeg ikke fant, men så fant jeg noe annet, og tenkte at det må da finnes opptil flere innlegg med kvaliteter som dette:

Fanden døtte, og takke gudene for at dere har fått strøm i åkeren! Om skjebnen bare var så god med oss at theStig kjørte en liten tråd om PU-innstilling via PC/Mac for oss ignorante. Jeg har tidligere hatt planer, men evner så lite!

O' Athene, Zevs blåøyde elskling, vinylens gudinne; vis deg for theStig, og gi ham det oppdrag som bringer glede til riggeierne, de rådløse parameterfortvilere, slik at musikken forvrengningsfritt kan kjærtegne deres følsomme ører.

Du vet hva du har å gjøre, Valentino! Det er malt i de foldede hender.
Fyll på.

G

Gjestemedlem

Gjest
Savner Parelius. En av de mer oppegående og interessante menneskene som har brukt tid på oss her inne. Synd han ikke gadd mer.

Kanskje sette ut en skål med grøt på trappen og håpe?

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
34.056
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Savner Parelius. En av de mer oppegående og interessante menneskene som har brukt tid på oss her inne. Synd han ikke gadd mer.

Kanskje sette ut en skål med grøt på trappen og håpe?
Hehe, Parelius er nok med oss og lever her i beste velgående.

mvh

R

Roysen

Gjest
Liten tvil om det. Tror ikke han er så vanskelig å finne heller. Ikke så mange som skriver på samme måte.

Mvh
Roysen

G

Gjestemedlem

Gjest
Åh, så bra. Jaja, er vel bare meg som er alvorlig treg i oppfattelsen da. Kanskje jeg må begynne å tygge ginkgoblader snart. :)

Topp Bunn