klipping i lyd og bilde på laptop.

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
har en fujitsu/siemens amilo k 7600.. i det siste har det vært umulig å se film eller høre musikk på den da det er en intens hakking. hva kan dette være. har prøvd å fjerne virus uten resultat. var litt uheldig å miste "strømklossen" på strømkabelen oppå tastaturet her om dagen. ikke fra stor høyde, men det ble alikevel et dunk(ca 30 cm fall) kan dette ha hatt en innvirkning?

data`n har generelt blitt litt treigere og.. hmf

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
ingen som veit...?

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Antall liker
4
med strømklossen mener du da trafoen?

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
med strømklossen mener du da trafoen?

nja.. ac-adapter heter det visst..

problemet er jo noe difust, men jeg har jo symptomene. hele dataen hakker fælt når den har mye å jobbe med. hvis jeg stopper alt og lar den spille en mp3, så funker den fint. det virker som at det har noe med ram å gjøre eller no lign.

interman

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
27.04.2002
Antall liker
1
prøv å formatere du. tviler sterkt på at fallet har noe å si. men generelt bør du ha så få programmer kjørende som mulig

T

timc

Gjest
Støtet fra strømboksen kan ha forårsaket fysisk skade på harddisken. Dersom det er tilfellet kan du i værste fall oppleve at disken tar fullstendig kvelden etter en stund. Prøv å scane disken for "Bad Sectors" dersom du finner feil er det på tide å se seg om etter ny harddisk.

Mvh

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
akkurat. da skal jeg kjøre en slik en. er det en kostbar affære å skaffe seg en ny harddisk?

miata

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2005
Antall liker
1
Er det ikke fordi det er integrert lydkort og skjermkort....
Lydkort og skjermkort deler CPU/minne med hele skiten....

Kan jo også prøve en fulstendig formatering.. Du kan jo ha en del spy/ad-ware på maskina...

montesi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2002
Antall liker
971
Torget vurderinger
7
har formatert nå, og alle mine sorger er borte:)

Topp Bunn