Skal på julekonsert med Gaute Ormåsen og Cecilia Vennersten. Denne holdes i kirken. Lurer på om det er "for mye" å ha på dress og slips? Hva hadde du tatt på deg? Alltid dumt å være mest, eller minst pyntet.
|
Hørselvern...pengelek skrev:Skal på julekonsert med Gaute Ormåsen og Cecilia Vennersten. Denne holdes i kirken. Lurer på om det er "for mye" å ha på dress og slips? Hva hadde du tatt på deg? Alltid dumt å være mest, eller minst pyntet.
Jeg hadde aldri gått på en konsert med Gaute Ormåsen, men alt fra pene jeans og skjorte til dress light tror jeg er helt ok.pengelek skrev:Skal på julekonsert med Gaute Ormåsen og Cecilia Vennersten. Denne holdes i kirken. Lurer på om det er "for mye" å ha på dress og slips? Hva hadde du tatt på deg? Alltid dumt å være mest, eller minst pyntet.
HA HA..Konge ;DTownes skrev:Hørselvern...pengelek skrev:Skal på julekonsert med Gaute Ormåsen og Cecilia Vennersten. Denne holdes i kirken. Lurer på om det er "for mye" å ha på dress og slips? Hva hadde du tatt på deg? Alltid dumt å være mest, eller minst pyntet.
Burde eg hatt med en blunkesmiley?