Kjøpe ny bil fra Danmark.

S

Slorbak

Gjest
:)

Har trålet rundt her i distriktet og fått tilbud på Toyota. Dyre biler er det,men de er meget driftsikre.

Har fått tilbud fra Danamark og trudde ikke det jeg leste. Ikke i tvil jeg bestiller ny bil og henter den i Danmark. Garantien gjelder i Norge,det er bare service jeg må betale. Men at jeg sparte så mye hadde jeg ikke i min villeste fantasi trudd.

Mvh Roar

O

Oblivion

Gjest
Du kan fort "spare" over 150.000 og Subaru er vel en av verstingene i så tilfelle, men de er ikke alene..
Jeg oppdaget at mange (de fleste) Norske importører beholdt store deler av tidligere avgiftsreduksjoner som en økt fortjeneste.
Volvo var en av disse og sist jeg kjøpte en ny Volvo var det like etter en avgiftsreduksjon.
Jeg ble fly forbanna når jeg så at de beholdt avgiftsreduksjonen, men etter noen forhandlinger med Volvo bestilte jeg en custom utgave fra fabrikk og fikk 27% avslag fra "villedende" såkalt ny nedsatt pris..

S

Slorbak

Gjest
Oblivion skrev:
Du kan fort "spare" over 150.000 og Subaru er vel en av verstingene i så tilfelle, men de er ikke alene..
Jeg oppdaget at mange (de fleste) Norske importører beholdt store deler av tidligere avgiftsreduksjoner som en økt fortjeneste.
Volvo var en av disse og sist jeg kjøpte en ny Volvo var det like etter en avgiftsreduksjon.
Jeg ble fly forbanna når jeg så at de beholdt avgiftsreduksjonen, men etter noen forhandlinger med Volvo bestilte jeg en custom utgave fra fabrikk og fikk 27% avslag fra "villedende" såkalt ny nedsatt pris..
Bestiller min i morgen og når en kan spare så mye er jeg ikke i tvil. Kun disse 3 servicene som jeg ikke får. De har solgt 6000 biler til Norge fra 2000 og til i dag.

Mvh Roar

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.984
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Hvor kan man bestille "nye" biler av typen Subaru i utlandet? Er intr. i en Forester TDI. Gjerne en helt ny en.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.984
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Foresten. Var akkurat innom Møller bil. Tester "as we speak" Skoda Yeti. Det er en veldig morsom bil... Bra førsteinntrikk.

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Antall liker
5.548
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
En venn av meg kjøpte sin Yaris pr. telefon hos Toyota Aalborg og fikk den levert på kaien her i Norge. Mener å huske at han sparte litt over 25.000,- på det.

S

Slorbak

Gjest
coolbiz skrev:
En venn av meg kjøpte sin Yaris pr. telefon hos Toyota Aalborg og fikk den levert på kaien her i Norge. Mener å huske at han sparte litt over 25.000,- på det.
Tar du Toyota utenom Toyota Aalborg sparer du enda mere. På den jeg skal ha legger Toyota A på 22000kr før mva.

Mvh Roar

N

nb

Gjest
Uten at jeg er noen ekspert på tema, så har jeg forstått det slik at Danmark har enda høyere bilavgifter enn Norge, og derfor er biler i Danmark delvis subsidiert av bilprodusentene. Dette gjør grunnprisen i Danmark lavere enn i Norge og er grunnen til at import av nybil fra Danmark fort kan lønne seg.

Topp Bunn