- Ble medlem
- 22.11.2006
- Antall liker
- 0
heisann.har tenkt på innkjøp av ny platespiller.valget står vel mellom nad c555.goldring gr1.2 eller rega p1.hvilken spiller ville dere annbefalt.
|
Er ikke du litt lei av å fortelle om at folk må høre på ting før de kjøper det, hele tiden? Du må jo føle at du står på repeat, sitter fast i sofaen og har mistet fjernkontrollen..Hipp som happ tror jeg. Om du ikke får hørt og sammenliknet, så blir det bingo uansett. De er alle helt fine til prisen.
Mvh Vidar P
Completely uncalled for.Er ikke du litt lei av å fortelle om at folk må høre på ting før de kjøper det, hele tiden? Du må jo føle at du står på repeat, sitter fast i sofaen og har mistet fjernkontrollen..![]()
Denne forsto jeg ikke helt AlexanderK.....Er ikke du litt lei av å fortelle om at folk må høre på ting før de kjøper det, hele tiden? Du må jo føle at du står på repeat, sitter fast i sofaen og har mistet fjernkontrollen..![]()
Mange synes det er lurt å høre på når man skal velge et produkt blant flere, dersom mulig. Du står selvsagt fritt til å mene det motsatte.Er ikke du litt lei av å fortelle om at folk må høre på ting før de kjøper det, hele tiden? Du må jo føle at du står på repeat, sitter fast i sofaen og har mistet fjernkontrollen..![]()
Vidar Ps uttalelse: "så blir det bingo uansett. De er alle helt fine til prisen." kan vel sies å gjøre ditt innlegg noe meningsløst, men for all del - føl deg fri.Er ikke du litt lei av å fortelle om at folk må høre på ting før de kjøper det, hele tiden? Du må jo føle at du står på repeat, sitter fast i sofaen og har mistet fjernkontrollen..![]()
Hmm... Ja... Vet ikke helt hvor det der kom fra.. ??? Jeg var nok bare sur!Mange synes det er lurt å høre på når man skal velge et produkt blant flere, dersom mulig. Du står selvsagt fritt til å mene det motsatte.
Bortsett fra det; som alle andre skjønte, så var poenget at det var hipp som happ fordi alle er helt fine spillere. Derfor, ingen grunn til å være nesevis bak tastaturet, lille mann.
Jeg tror de fleste som scanner igjennom mine siste innlegg vil se at jeg ikke forteller dette "hele tiden".
Mvh Vidar P
blir vel en nad spiller på meg.noen som har anbefaling på en god allrounder pickup til rundt 1000-1500kr?
Uten å gå inn på de tekniske forskjellene, så er det to ulike måter å lage pickuper på. For deg i praksis må du passe på at forsterkeren du skal koble platespilleren til støtter MM/MC alt etter hva du velger. Generelt er de "rimelige" (si opp til et par tusen) pickupene MM, kan ikke huske å ha sett MC-pickuper til noen få hundrelapper, men mulig dette finnes.er i samme erend som trådstarter og lurer på hva forskjellen er på mm/MC pick up. noen som kan hjelpe?
sikler litt på pro-ject rpm 9 eller en p3 i rød...
christian