Parkett med soundcare superspikes nå.....- tregulv og spikes?
Apropos udyret.Udyret er temmet![]()
Hva for et udyr er det da?Apropos udyret.
Fanget nettopp opp på internett at Bryston hadde utstilt 28B SST på en messe, antakelig på Las vegas messa nå i januar.
Tokanals udyr!
De første er klare for levering i slutten av januar ;D ;D
Bare en liten utenforstående tanke, men dette "lukter" ikke 100% fornøydhet?.....
Rythme, drive osv , fornøyd om 2 mnd?
edit: kunne og burde like gjerne vært postet pr CJ> Krell osv osv......osv..
mvh
Vet ikke helt hva det er, men tror Bryston 28B SST er monoblokker på størrelse med 14B SST.Hva for et udyr er det da?
Tror ikke dette er helt riktig.For noen år siden hadde jeg Bryston 7B monoblokker, er 14B stereotrinn samme forsterker bare i et kabinett?
Keine problem!Eneste jeg savner fra Classe er det digitale displayet som viser hvilken lydstyrke man har.
Å se hvor volumknotten står, er heller vanskelig på bryston pre......
Synes det var greit at f.eks. den låten passer det og spille 8 på. I do miss it. Men venner meg nok til det. Glemmer det fort når jeg hører lydenKeine problem!
Bruk ørene.....men pass på...
Litt av "problemet " m det oppsettet du har nå, er at du ikke merker at det er høyt![]()
Hva for et udyr er det da?
Dæ... designmessig rått i mine øyne, kjenner det i pungen ;D![]()
Måtte bare....... ;D ;D ;D
28B-SST monoblokk
1200 Brystonwatt i 8 ohm
Er visst laget for å drive stabilt i 2 ohm.Dæ... designmessig rått i mine øyne, kjenner det i pungen ;D
Stygge håndtakIkke legg ut slike perverse bilder på nett!!! :
Om den kondisbanken der er riktig "tunet"...WOW!!
Kanskje de "stygge" håndtakene får en viktig funksjon...
Men låter den like bra som 4B SST? ;D
Legg merke til "....."Stygge håndtakhva mener du?
Hehe, hjelp!!!![]()
Måtte bare....... ;D ;D ;D
28B-SST monoblokk
1200 Brystonwatt i 8 ohm
Om ett års tid E............?![]()
4`ern sitter i hukommelsen enda ja...Hehe, 4b sst har jo nok effekt for meg så. Det blir nok ikke nå større nei![]()
Vi får leke oss litt en kveld og sammenligne de. 14b sst skal jo ha enda mindre forvrenging en 4 b sst. Men mulig det er bare effekten som skiller de to. Skal ikke uttale meg før vi får sammenlignet4`ern sitter i hukommelsen enda ja...![]()
Vi får leke oss litt en kveld og sammenligne de.
Hehe, var ikke det sjøVar bare litt slem det jeg regner var en trykkleif i ditt forrige innlegg
Men klart. Vi har jo snakket om det. Vi tar oss en kveld med det to trinnene.
Først; velkommen som en av Bryston-gutta.Takk igjen for bære hjelp Johna
Fikk montert den opp igår sammen med johna, ved første lytt hørte jeg at dette var krefter. Men det låt litt utemmet og slitsomt...... Her var det no som ikke stemte.
Senere begynte jeg og en kompis, å snu støpsler, og der jaDet ble straks mer harmonisk. Men enda var d litt på kanten..... Så prøvde vi med under lag til forforsterker og effektforsterker. MOnterte Base under forforsterker og dempeputer under effektforsterker. Og der.
Nå var det temmet. En utrolig dynamikk og basskontroll. Det rocker noe vannvittig, samtidig some det er oppløst og helt reint. Fasing og underlag er vannvittig viktig i mitt oppsett![]()
Rockfoten er umulig og stoppe nåSkikkelig kult og spille Tower Of Power nå, syk dynamikk i blåserne der
Mangler fortsatt og få bruke nettkabelen min da, bryston har utstuyrt forsterkern med en annen type nettbrønn......
Base Technology Under pre amp gjør underverker hos meg. Det gjør den forsåvidt under DVD spilleren også, anbefales. Under forsterkeren benytter jeg Vallhalla feet fra hifiklubben. Synes disse gir mere ro i lydbildet.Først; velkommen som en av Bryston-gutta.
Fint at du fikk "udyret" under kontroll. Jeg slet lenge med at mitt også var utemmet og slitsomt. Jeg fant kabler som gjorde susen for lydbildet. (synergistic research resolution reference, hele vegen). Kan du fortelle litt mer om hva slags underlag du bruker? Merker og leverandør...
Hadde forresten en fin kveld hos johna i går. Moro å høre atc'ene. Enorm punch og holografi. Men jeg er heldigvis fortsatt glad i avantiene mine.![]()
Testet ut capiotolen min i hans anlegg. Interessant sammenligning med EC.
Hadde jeg vært flinkere til å sette ord på det jeg hører så skulle jeg skrevet et lengre innlegg om opplevelsen. Men jeg er nok ingen hifi-skribent. Morsomt er det uansett.
Skulle også vært morsomt å testet det hele med sr-kablene. De gjorde mye med lydbildet hjemme hos meg.
Takk takkDa må jeg bare melde at:
Bryston settet til E er kvalitets-sikret og stemplet godkjent!
Dette låt helt annerledes enn sist jeg hørte på det.
Nå er de fleste harde og kliniske tendensene nesten borte. Tror nok at jeg med 100% sikkerhet kan skylde på akustiske forhold for at dette nå ikke er helt på topp.
Litt kontrollert demping av nedre diskant, øvre mellomtone og en del demping av "rullende" dypbass....ja, da tror jeg at dette blir meget fint. MEGET fint
Hva han har gjordt siden jeg var der sist, er vel forklart andre steder.
Og for å være helt ærlig:
Jeg gir blanke i hva han har gjordt. Det funker!
mvh
"Bryston kontrolløren":
![]()