Politikk, religion og samfunn Kirkenes = Fordeler

S

sorgenfri

Gjest
Hurtigruten ASA, har valgt å opprette et postkasse selskap i Kirkenes.

Finnmark og Nord-Troms gir som mange vet skattelette, og det ønsker Hurtigruten å benytte seg av, http://www.finnmarken.no/lokale_nyheter/article6687571.ece

Så, hvis et børsnotert selskap kan gjøre dette - er det vel ikke noen problem for oss ansatte å gjøre det samme?

Det er altså ved å papirflytte 1600 sjøansatte at bedriften skal minke underskuddet. Jeg, kan godt leie et rom der jeg, og så videresende posten tilbake der en egentlig bor.

Noen som kan noe om dette?

Forøvrig er Kirkenes et sted jeg ville satset på - om det ikke lå i Kirkenes:)

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Hurtigruten ASA, har valgt å opprette et postkasse selskap i Kirkenes.

Finnmark og Nord-Troms gir som mange vet skattelette, og det ønsker Hurtigruten å benytte seg av, http://www.finnmarken.no/lokale_nyheter/article6687571.ece

Så, hvis et børsnotert selskap kan gjøre dette - er det vel ikke noen problem for oss ansatte å gjøre det samme?

Det er altså ved å papirflytte 1600 sjøansatte at bedriften skal minke underskuddet. Jeg, kan godt leie et rom der jeg, og så videresende posten tilbake der en egentlig bor.

Skjønte det var lurt å kjøpe HRG aksjer i aksje-nm spillet (dette i tilegg til nrk sendinger må da gi dem et oppsving).

S

sorgenfri

Gjest
Kjære Milenko, da vet du ikke mye om status i HRG...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Jeg, kan godt leie et rom der jeg, og så videresende posten tilbake der en egentlig bor.

Kirkenes er faktisk fint det, Største fordelen er at så få vet det! Vi får være i fred.

Christian send PM så skal jeg sette opp en postkasse med ditt navn på! :cool:

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Antall liker
1.487
Sted
Steinkjer
Torget vurderinger
1
Kjære Milenko, da vet du ikke mye om status i HRG...
Skjønte ut fra ditt svar at du vet mer enn meg, så solgte de og reinvesterte i flere aksjer fra et annet selskap og tjo hei opp fra ca.900 plass til 341 :)

Topp Bunn