Kirkelig Kulturverksted.

johnnybgood

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
321
Antall liker
21
Jeg har ganske nylig meldt meg inn i Kirkelig's plateklubb. Jeg har en del plater fra KK fra før, men jeg prøver å lete meg frem til plater som er ukjente derfra. Tilfeldigvis (eller ikke) kjøpte jeg CD'n "Feelin' spirit" med Marit Carlsen (vokal) og en orkesterbemanning som savner sidestykke i KK's historie (FXCD 35). Denne plata blei opprinnelig gitt ut på vinyl i 1982. Det er en blanding av soul/gospel/jazz og R&B. Denne dama har en stemme av en annen verden. Jeg skulle veldig gjerne hatt vinylutgaven, så hvis noen har en til salgs -----------!!
Det er sikkert mange andre perler fra KK som jeg ikke kjenner til også, men jeg er på leiting!! Jeg tar gjerne i mot tips på andre godsaker fra KK.
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Jeg har ganske nylig meldt meg inn i Kirkelig's plateklubb. Jeg har en del plater fra KK fra før, men jeg prøver å lete meg frem til plater som er ukjente derfra. Tilfeldigvis (eller ikke) kjøpte jeg CD'n "Feelin' spirit" med Marit Carlsen (vokal) og en orkesterbemanning som savner sidestykke i KK's historie (FXCD 35). Denne plata blei opprinnelig gitt ut på vinyl i 1982. Det er en blanding av soul/gospel/jazz og R&B. Denne dama har en stemme av en annen verden.
Det er lite sannsynlig at du finner noe nytt av Marit iallefall, mitt kjære bysbarn (KSU) døde i kreft for noen år siden dessverre...

Mvh Vidar P
 

johnnybgood

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
321
Antall liker
21
Jeg veit det, og beklager også det. Det var mer ment som et eksempel på KKV-perler fra min side.

Det er lite sannsynlig at du finner noe nytt av Marit iallefall, mitt kjære bysbarn (KSU) døde i kreft for noen år siden dessverre...

Mvh Vidar P
 

johnnybgood

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
321
Antall liker
21
Jeg veit det, og beklager også det. Det var mer ment som et eksempel på KKV-perler fra min side.

Det er lite sannsynlig at du finner noe nytt av Marit iallefall, mitt kjære bysbarn (KSU) døde i kreft for noen år siden dessverre...

Mvh Vidar P
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.836
Antall liker
5.488
Sted
Holmestrand
Har også nettop meldt meg inn KK plateklubb. Lot kona velge velkomstplatene, som derved ikke ble det jeg hadde valgt, men flott lyd og minst like bra musikk! ANbefales. Meldte meg inn nettopp for å kjøpe ting som er litt annerledes enn det jeg ellers ville ha valgt.
 

johnnybgood

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.06.2004
Innlegg
321
Antall liker
21
Jeg meldte meg inn i plateklubben via en brosjyre som kom i posten. Du finner det du trenger av info på nettsidene til Kirkelig Kulturverksted.

Hvor melder man seg inn ?
 
Topp Bunn