ØivindJ skrev:Denne er ikke fake, tror jeg:
http://www.youtube.com/watch?v=gEDaCIDvj6I
..de siste to minuttene altså.
Hysterisk morsom! ;Despege skrev:ØivindJ skrev:Denne er ikke fake, tror jeg:
http://www.youtube.com/watch?v=gEDaCIDvj6I
..de siste to minuttene altså.
;D fy faen... der fikk jeg meg en god latter! takk for den beste jeg har sett på lenge!!
Roald skrev:I klippet med Bruce Lee var det da ikke en Japaner,
Trodde det var Ludo som var tingen.....Ludo skrev:Enhver mann med respekt for seg selv kan sin Kyokushin!
Jeg var nettopp på kinarestaurant i China Town i San Fransisco. Arnold og Madonna og en haug med kjendiser hadde vært der før oss. Det var Bruce Lee convension i 4. etasje. De feiret bursdagen hans. Jeg tror han døde på 70-tallet men han er fortsatt konge i San Fransisco.Canales skrev:her har vi ekte.
direktesending fra shanghai, hvor japanerne får skikkelig deng.
Man skal ikke kimse av Bruce Lee. Han er en legende og var definitivt "the real thing". Jeg trener BJJ under Roy Harris (http://www.harrisacademy.tv/aboutus.html) som har trent under Dan Inosanto, Bruce Lees mest kjente elev, og Roy er full av ærefrykt ovenfor Bruce Lee.Bx skrev:Jeg var nettopp på kinarestaurant i China Town i San Fransisco. Arnold og Madonna og en haug med kjendiser hadde vært der før oss. Det var Bruce Lee convension i 4. etasje. De feiret bursdagen hans. Jeg tror han døde på 70-tallet men han er fortsatt konge i San Fransisco.Canales skrev:her har vi ekte.
direktesending fra shanghai, hvor japanerne får skikkelig deng.
New age mumbo-jumbo, nå også i Adresseavisen. De som tror Soke er the real deal kan jo se denne:realist skrev:
VOODOO er reelt for de som virkelig tror på det,..dette er kanksje noe beslektet?Haugenial skrev:Karate er veldig preget av ærefykt. Har vert med på mange treningsleire der dette har vert et reelt tema og preget utfallet for å si det sånn.
En ting er sikkert, mange undervurderer karate og tenker på dette som en direkte matcho/skryte-sport. noen tenker i retning kickboxing og tae-kwon-do. Det er det i realiteten ikke. Husker i grunn det var pinlig og plagsomt å si jeg trente karate da folk skulle fremprovosere dette, sa faktisk jeg trente balett da jeg var myk og smidig. Karate handler rett og slett om balanse, tyngdepunkt og beherskelse.
Skulle tro det. Det ultimate er en person som behersker bryting, Muay Thai, og BJJ, og som fikser sømløse overganger mellom disse disiplinene.ØivindJ skrev:Har ikke Pride og Ufc vist hele verden hva som funker nå?
skjønte ikke helt sammenligningen der. Les innlegget mitt en gang til er du snilll...realist skrev:VOODOO er reelt for de som virkelig tror på det,..dette er kanksje noe beslektet?Haugenial skrev:Karate er veldig preget av ærefykt. Har vert med på mange treningsleire der dette har vert et reelt tema og preget utfallet for å si det sånn.
En ting er sikkert, mange undervurderer karate og tenker på dette som en direkte matcho/skryte-sport. noen tenker i retning kickboxing og tae-kwon-do. Det er det i realiteten ikke. Husker i grunn det var pinlig og plagsomt å si jeg trente karate da folk skulle fremprovosere dette, sa faktisk jeg trente balett da jeg var myk og smidig. Karate handler rett og slett om balanse, tyngdepunkt og beherskelse.
AbsoluttSOEDAL skrev:Skulle tro det. Det ultimate er en person som behersker bryting, Muay Thai, og BJJ, og som fikser sømløse overganger mellom disse disiplinene.ØivindJ skrev:Har ikke Pride og Ufc vist hele verden hva som funker nå?
Psykologi.Haugenial skrev:skjønte ikke helt sammenligningen der. Les innlegget mitt en gang til er du snilll...realist skrev:VOODOO er reelt for de som virkelig tror på det,..dette er kanksje noe beslektet?Haugenial skrev:Karate er veldig preget av ærefykt. Har vert med på mange treningsleire der dette har vert et reelt tema og preget utfallet for å si det sånn.
Det er jo endel av utøverene i UFC, MMA, Pride som har karate bakgrunn....ØivindJ skrev:Har ikke Pride og Ufc vist hele verden hva som funker nå?