Kampsport blir ikke det samme etter dette...

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18
Hadde vært morro å sett han der mot snåsamannen ???

Mvh. RS

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
524
Det der tror jeg ikke på et sekund. Fake.

N

nb

Gjest
Festlig kommentar under arikkelen:

"For utrente menneske kan det være farlig, og man kan risikere at hele kroppen kollapser dersom man blir utsatt for dette."

Innsendt av Tull, 06.12.2010 20:12:01

Det er vel heller at vi ikke vet hvordan vi skal legge oss ned slik at vi ender opp med å ødelegge hele forestillingen.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
fake så det griner etter.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
her har vi ekte.
direktesending fra shanghai, hvor japanerne får skikkelig deng.

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.583
Torget vurderinger
1
Det er virkelig flaut å se på, har trent med flere slike og jeg er immun for jeg føler det ikke

Det er på linje med dette

I klippet med Bruce Lee var det da ikke en Japaner, her er det noen…

Og denne mannen trente jeg med for 14 dager siden

N

nb

Gjest
Det neste blir vel at noen påstår at julenissen ikke finnes.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
Roald skrev:
I klippet med Bruce Lee var det da ikke en Japaner,

sier du det? er det ikke direktesending fra shanghai heller, da? ???

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.362
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
Enhver mann med respekt for seg selv kan sin Kyokushin!

V

vredensgnag

Gjest
Denne balletten rundt blomster på en eng har man ikke tid til.

Israelerne syns dette fungerer best - og hvorfor markere?

Ludo

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.362
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
1
@gnageboy: Fantastisk imponerende det der!!! ;D ;D ;D

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
308
The left thumb is the right thumb to use...

Etter å ha sett snutten en gang til, så konkludrer jeg med at the left thumb ikke var nær nakken, hvorfor, jo ellers ville nakken ha brukket! ;D

Kan gå med på at han brukte den venstre i den siste sekvensen, men da ble det da også kvelden! ;)

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.872
Canales skrev:
her har vi ekte.
Jeg var nettopp på kinarestaurant i China Town i San Fransisco. Arnold og Madonna og en haug med kjendiser hadde vært der før oss. Det var Bruce Lee convension i 4. etasje. De feiret bursdagen hans. Jeg tror han døde på 70-tallet men han er fortsatt konge i San Fransisco.

JENO

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2003
Antall liker
1.398
Sted
Saksvik - Trøndelag
Bx skrev:
Canales skrev:
her har vi ekte.
Jeg var nettopp på kinarestaurant i China Town i San Fransisco. Arnold og Madonna og en haug med kjendiser hadde vært der før oss. Det var Bruce Lee convension i 4. etasje. De feiret bursdagen hans. Jeg tror han døde på 70-tallet men han er fortsatt konge i San Fransisco.
Man skal ikke kimse av Bruce Lee. Han er en legende og var definitivt "the real thing". Jeg trener BJJ under Roy Harris (http://www.harrisacademy.tv/aboutus.html) som har trent under Dan Inosanto, Bruce Lees mest kjente elev, og Roy er full av ærefrykt ovenfor Bruce Lee.

Bx

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2005
Antall liker
4.872
Etter hva jeg kunne registrere så er Roy i godt og stort selskap.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
bruce lee kødder man ikke med, nei.
selv om han ikke deltok i konkurranser og turneringer, er det ingen kampsporteksperter med vettet i behold som vil påstå at brucern ikke kunne sakene sine.
han var læremester for en rekke av sportens største navn.
han predikerte dessuten teknikk, fysikk og styrke, konsetrasjon, fokus og overblikk.
ikke disse voodoogreiene vi ser klipp av i denne tråden.

som filmskuespiller smurte han imidlertid selvfølgelig tjukt på, film er jo underholdning.

en parallell til snowboardverdenen er terje håkonsen (som forøvrig dro frem bruce lee som sitt største forbilde i et intervju). han deltok aldri i ol, men ingen innen sporten/mijøet beundret han mindre av den grunn.

Haugenial

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.10.2008
Antall liker
214
Torget vurderinger
4
Karate er veldig preget av ærefykt. Har vert med på mange treningsleire der dette har vert et reelt tema og preget utfallet for å si det sånn.
En ting er sikkert, mange undervurderer karate og tenker på dette som en direkte matcho/skryte-sport. noen tenker i retning kickboxing og tae-kwon-do. Det er det i realiteten ikke. Husker i grunn det var pinlig og plagsomt å si jeg trente karate da folk skulle fremprovosere dette, sa faktisk jeg trente balett da jeg var myk og smidig. Karate handler rett og slett om balanse, tyngdepunkt og beherskelse.

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
308
Haugenial skrev:
Karate er veldig preget av ærefykt. Har vert med på mange treningsleire der dette har vert et reelt tema og preget utfallet for å si det sånn.
En ting er sikkert, mange undervurderer karate og tenker på dette som en direkte matcho/skryte-sport. noen tenker i retning kickboxing og tae-kwon-do. Det er det i realiteten ikke. Husker i grunn det var pinlig og plagsomt å si jeg trente karate da folk skulle fremprovosere dette, sa faktisk jeg trente balett da jeg var myk og smidig. Karate handler rett og slett om balanse, tyngdepunkt og beherskelse.
VOODOO er reelt for de som virkelig tror på det,..dette er kanksje noe beslektet?

ØivindJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.07.2009
Antall liker
0
Har ikke Pride og Ufc vist hele verden hva som funker nå?

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
524
ØivindJ skrev:
Skulle tro det. Det ultimate er en person som behersker bryting, Muay Thai, og BJJ, og som fikser sømløse overganger mellom disse disiplinene.

Haugenial

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.10.2008
Antall liker
214
Torget vurderinger
4
realist skrev:
Haugenial skrev:
VOODOO er reelt for de som virkelig tror på det,..dette er kanksje noe beslektet?
skjønte ikke helt sammenligningen der. Les innlegget mitt en gang til er du snilll...

ØivindJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.07.2009
Antall liker
0
SOEDAL skrev:
ØivindJ skrev:
Skulle tro det. Det ultimate er en person som behersker bryting, Muay Thai, og BJJ, og som fikser sømløse overganger mellom disse disiplinene.
Absolutt

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
308
Haugenial skrev:
realist skrev:
Haugenial skrev:
skjønte ikke helt sammenligningen der. Les innlegget mitt en gang til er du snilll...
Psykologi.

Topp Bunn