Sitter å ser litt på kasser til en sub driver jeg vurderer sterkt. Jeg vet eller nettsiden opplyser om innvendig volum på kassa. Jeg ønsker å finne en kalkulator eller en metode som gir meg svaret på to av lengdemålene, når jeg vet det ene. Slik at jeg slipper å tippe og trykke på kalkulatoren i "vilden sky" for de to sidene jeg mangler. Gjøre heller ikke noe om den kalkulatoren kan vise alle tre.
Tenker noe slikt som, jeg skal for eksempel ha en kasse på 170 liter. 6ft3
jeg taster eller skiver da inn dette i kalulatoren, og jeg vet at jeg skal ha den ene siden på 55cm. taster da inn 55cm en plass. kalkulatoren skal da regne ut de to andre sidene. Om jeg da ønsker en bredere og mindre dyp kasse, så kan jeg øke breddemålet, så forandrer kalkulatoren dybdemålet...
Om den i tillegg kan regne ut med tanke på tykkelse på kassemateriale, og avstivere... så hadde det vert topp.
Finnes det noe slikt noen plass?
Tenker noe slikt som, jeg skal for eksempel ha en kasse på 170 liter. 6ft3
jeg taster eller skiver da inn dette i kalulatoren, og jeg vet at jeg skal ha den ene siden på 55cm. taster da inn 55cm en plass. kalkulatoren skal da regne ut de to andre sidene. Om jeg da ønsker en bredere og mindre dyp kasse, så kan jeg øke breddemålet, så forandrer kalkulatoren dybdemålet...
Om den i tillegg kan regne ut med tanke på tykkelse på kassemateriale, og avstivere... så hadde det vert topp.
Finnes det noe slikt noen plass?