Kaffe/Latte/espresso - steder.

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
Hvor er ditt favoritt koffeinsenter?
Si gjerne hvilken by og.

Jeg bor ikke der lenger, men i Trondheim var det bl.a
Cafe Aroma og Bar Sofa og Brukbar og slikt.

Kaffe latte ja, det er saker!!

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Antall liker
7.894
Torget vurderinger
4
Bare Jazz i Grensen i Oslo er kanskje ikke et hardcore sted for kaffepursitene, men bedre enn de fleste steder. Det beste er seff at man kan få en solid dose tiltrengt jazzmusikk i ørene og handlebagen ved god hjelp av et særs kyndig vertskap.

Anbefales!

G

Gjestemedlem

Gjest
I Bergen liker jeg Kafe Chaos og Vågen Fetervare godt. Begge steder har god kaffe og er trivelig uformelle.

Ellers er Emmerys i AArhus et fabelaktig sted.

andreas

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.10.2003
Antall liker
155
I Tromsøbyen er det bønna som gjelder. Anbefales. Hun har fått en søster også, men det er henne man skal stikke innom ved bybesøk.

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Antall liker
358
Sted
Nesodden
Torget vurderinger
2
Herrer drikker kun sin kaffe svart. Det andre er for damer og damegutter......

K

kbwh

Gjest
Espresso eller ristretto til deg da cox.

På Hamar får man god kaffe på Kaffehuset, med skyvedørsvegg til den lokale bokpusher.

cox

Overivrig entusiast
Ble medlem
24.08.2003
Antall liker
358
Sted
Nesodden
Torget vurderinger
2
Espresso eller ristretto til deg da cox.

På Hamar får man god kaffe på Kaffehuset, med skyvedørsvegg til den lokale bokpusher.
OK, en vellaget espresso kan være godt etter et kraftig måltid med en god rødvin. Men den skal være uten sukker og annet tull.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Herrer drikker kun sin kaffe svart. Det andre er for damer og damegutter......

støtter denne helhjertet, får spyfornemmelser hver gang jeg går forbi en sånn kaffebar hvor det sitter folk i vinduene og dingler med hver sin bolle varm melk til 42 kr med 4 dråper espresso oppi og leser trendy magaziner og følger med i tiden. fysj.

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
støtter denne helhjertet, får spyfornemmelser hver gang jeg går forbi en sånn kaffebar hvor det sitter folk i vinduene og dingler med hver sin bolle varm melk til 42 kr med 4 dråper espresso oppi og leser trendy magaziner og følger med i tiden. fysj.
Hehee!
Deg om det! Jeg for min del er da antakeligvis den som du ser på, da drikker jeg denne melka vøtt! Gøtt ja!

Topp Bunn