Kabler atter en gang..

sunseeker33

Medlem
Ble medlem
22.02.2008
Antall liker
0
Lurer ::)på om det er mulig og oppdrive en xlr til rca kabel.. Veit svaret ;)men kunne tengt meg noen tilbakemeldinger på gode kabler og eventuelt pris hjemmeside ol. Kabelen skal brukes mellom en cd spiller og en dac. ??? ??? ???

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.650
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hvis du skal overføre digital signal i denne kabelen - så trenger du en overgang fra AES/EBU (XLR) til SPDIF (RCA).

Det finnes.....

Mvh
OMF

Haavard

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
2.304
Sted
Lena
Torget vurderinger
1
Er det en løsning å bruke disse løse overgangene mon tro. Fan den som er avbildet under ved å goole litt. Ser ut som om det er en tråd gående eler har gått på avforum. Da er utvalget i digitale kabler plutselig større vil jeg tro.

Håvard

PS og jeg som har lovet å ikke skrive mer på kabelhjørnet, vel dette handlet vel ikke så mye om kabler, men heller å finne en løsning.

Vedlegg

sunseeker33

Medlem
Ble medlem
22.02.2008
Antall liker
0
Takker skal google litt.. jeg vill forsvare deg Hvis noen mener at du har skrevet om kabler igjen . Det var kun hjelp til og finne en løsning.. Litt som en tørlagt alkoholiker som åpner en øl for en kamerat uten og drikke selv :p :p :p

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Regner med du snakker om RCA male til XLR male ? Jeg kjøpte noen fra e-bay. Fungerer strålende det. Lytteinntrykk får du ikke av meg da jeg ikke tror på sånt. Ville ha unngått overganger og heller kjøpt kabel med RCA til XLR.
http://shop.ebay.com/?_from=R40&_tr...kw=xlr+to+rca+cable&_sacat=See-All-Categories

Du finner også XLR female til RCA male hos e-bay hvis det er du skal ha. Musikksjapper selger også slikt til en billig penge.

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Antall liker
1.713
Torget vurderinger
4
Har et par slike.
De er svart og det står EC på dem.
De er varm og litt sidrumpa i bassen ;D

Topp Bunn