13 dager igjen til treffet!

|
Tidspunkt, hva synes du? 4- 5 tiden kanskje?pengesluk skrev:Vom-sprengen er allerede innøvd og tarmtottene gjort behørig smultresistente! La jula komme! Tidspunkt, sånn ca.?
Haike?pengesluk skrev:Vom-sprengen er allerede innøvd og tarmtottene gjort behørig smultresistente! La jula komme! Tidspunkt, sånn ca.?
Det var kjipt Birger, men familieting er viktig det også.BHO skrev:Jeg får ikke anledning denne gang, da det dessverre kræsjer med andre familieting.
Kl.17 er helt ok.Canales skrev:skal vi si kl. 17?
But of course!65finger skrev:Haike?pengesluk skrev:Vom-sprengen er allerede innøvd og tarmtottene gjort behørig smultresistente! La jula komme! Tidspunkt, sånn ca.?
pengesluk skrev:But of course!65finger skrev:Haike?pengesluk skrev:Vom-sprengen er allerede innøvd og tarmtottene gjort behørig smultresistente! La jula komme! Tidspunkt, sånn ca.?
pengesluk skrev:Forsåvidt ikke så langt kanskje fra Tønsberg til Sandefjord, og du er jo ikke akkurat smellfeit så det burde gå. Men da må jeg holde armen rundt deg.. ::
Ass, Gas or Grass, nobody rides for free!
Vel, siden DU ikke kan være med så må jo noen andre ofre seg!JanR skrev:pengesluk skrev:Forsåvidt ikke så langt kanskje fra Tønsberg til Sandefjord, og du er jo ikke akkurat smellfeit så det burde gå. Men da må jeg holde armen rundt deg.. ::
![]()
/jan
Ser den, ble bare så overrasket over hvor fort du meldte deg :pengesluk skrev:Vel, siden DU ikke kan være med så må jo noen andre ofre seg!JanR skrev:pengesluk skrev:Forsåvidt ikke så langt kanskje fra Tønsberg til Sandefjord, og du er jo ikke akkurat smellfeit så det burde gå. Men da må jeg holde armen rundt deg.. ::
![]()
/jan
pengesluk skrev:Ass, Gas or Grass, nobody rides for free!
Æsjda! Jaja, du får muligheten en annen gang.JanR skrev:Må desverre melde pass :-\
Litt småproblemer på jobben, lurt til meg en dag fri til uka og da blir det Drøbak tur.
/jan
Vær du sikker.JanOlav skrev:Æsjda! Jaja, du får muligheten en annen gang.JanR skrev:Må desverre melde pass :-\
Litt småproblemer på jobben, lurt til meg en dag fri til uka og da blir det Drøbak tur.
/jan
Ja, hadde vært moro det Jan. Men en gang..............................JanR skrev:Vær du sikker.JanOlav skrev:Æsjda! Jaja, du får muligheten en annen gang.JanR skrev:Må desverre melde pass :-\
/jan
Litt bedrøvelig iofs, hadde gledet meg til å endelig få besøkt deg.
Men se det sånn, jobben skylder meg mye godvilje etter det her.
/jan