Gikk gjennom en skillsmisse og beholdt anlegget!, det kostet på andre fronter...Snell systemet gir vist varme ei hel uke i ovnen, iflg kjerringa!
Hvor mange på HFS har gått igjennom en skillsmisse for å beholde anlegget???
Har nøyaktig samme erfaring, ja!Gikk gjennom en skillsmisse og beholdt anlegget!, det kostet på andre fronter...
mvh
Ikke om den du var gift med var, close to revisor, velg ditt publikumTrodde ikke det kostet så mye å ta med seg det jeg, regner med at de fleste lyver overfor samboer/ektefelle om prisen på de ulike komponentene.....
Shit happens! ;D ;D ;DIkke om den du var gift med var, close to revisor, velg ditt publikum...
mvh
Etterpå så, og ikke bare anleggetShit happens! ;D ;D ;D
mvh
Vel, for å sette det i perspektiv, hun fikk huset, jeg fikk anlegget.Etterpå så, og ikke bare anlegget;D .....
mvh
Du burde vært HiFi Freak, ikke bare overivrig-entusiastVel, for å sette det i perspektiv, hun fikk huset, jeg fikk anlegget.
mvh
Jobber med saken.... ;DDu burde vært HiFi Freak, ikke bare entusiast....
mvh
En øl el to i Horten til høsten igjen? det kan sikkert løse noen problemer?!!...Jobber med saken.... ;D
mvh
Topp! Skulle veldig gjerne hørt oppsettet ditt også!En øl el to i Horten til høsten igjen? det kan sikkert løse noen problemer?!!...
ellers er en pm om du er på de sørlige breddegrader også hyggelig...
mvh
Topp! Skulle veldig gjerne hørt oppsettet ditt også!
mvh
For mange år siden solgte jeg en fullspekket Linn LP12 til over 60 tusen (i dag ville den vel kostet kr 180.000, men det er en annen sak).Trodde ikke det kostet så mye å ta med seg det jeg, regner med at de fleste lyver overfor samboer/ektefelle om prisen på de ulike komponentene.....
Hadde samme erfaringen her en dag da jeg hadde besøk.For mange år siden solgte jeg en fullspekket Linn LP12 til over 60 tusen (i dag ville den vel kostet kr 180.000, men det er en annen sak).
Kunden, som rimeligvis var en mann, ønsket en kvittering på brukt platespiller kr 2.500,- for å vise kona. Selvsagt fikk han det.
Det er vel få andre spillere i den prisklassen som kan gå som bruktspiller for et "utrent øye" bortsett fra Linn...
Bra historie, men jeg tror at selv med Keel, Trampolin II og Ekos SE så kommer man ikke stort lengre enn halvparten av det estimerte beløp...For mange år siden solgte jeg en fullspekket Linn LP12 til over 60 tusen (i dag ville den vel kostet kr 180.000, men det er en annen sak).
Deling av hus, unger og anlegg gikk faktisk veldig bra i mitt tilfelle. Når julepynten skulle deles deriomt.................Vel, for å sette det i perspektiv, hun fikk huset, jeg fikk anlegget.
mvh
Å herregud. Fikk du all julepynten? Stakkars! ;DDeling av hus, unger og anlegg gikk faktisk veldig bra i mitt tilfelle. Når julepynten skulle deles deriomt.................