Julebord hos grandis 2010

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Elektron

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.07.2007
    Antall liker
    120
    Sted
    Bergen
    vidarje skrev:
    Det må ha blitt konsumert en del fløte i løpet av kvelden, ble ikke helt meg selv før jeg fikk litt vin til maten i kveld:)

Vidarje
    Ja da har det jaggu vært julebord ;D

Mvh Elektron

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.647
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Flott møte igjen Grandis. Høyttalerene er en fryd både for øyne og ører. Anlegget er samkfullt satt opp, og det gjør nesten ikke noe ut av seg visuellt. Men når man trykker på play, så åpner det opp en hærlighet, nærhet og oppløsning jjeg ikke har hørt makan til.

Jeg hadde flere runder i sweet spot og selv på ganske tung metall så spillte dette anlegget morsomt, uten å tippe over for å bli hardt.

Takker også til kokken for god mat og god dessert. Og takker for fløøøde..

Mvh Peter

Gradient Helsinki 1.5

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.07.2004
    Antall liker
    64
    Sted
    Elverum
    Torget vurderinger
    2
    Hei.
    Har kommet meg til hektene igjen etter fest jeg også.
    Må takke for en super kveld med god mat og drikke, og artig med et møte med gutta igjen. Lyden er helt super, lyd som treffer godt smaken min. Ingen tvil om at du har komponenter som spiller godt overens.
    Det eneste som jeg kan bemerke var at jeg var noe sliten dagen derpå haha.
    Men sånne kvelder må vi ha flere av.
    Hyggelig og møte den nye klubbmedlemmen også, tror nok at han også følte at han skled godt inn i miljøet.
    Har du fått noe mer inntrykk av platene mine? Har ikke fått lyttet til mer musikk hjemme etter at du låner dem. Men det skal jeg gjøre slik at jeg får sjekket om det er forskjell eller om det er psykisk.

Hilsen eckongen

authentic

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.07.2007
    Antall liker
    2.586
    Torget vurderinger
    13
    EC KONGEN skrev:
    Hei.
    Har kommet meg til hektene igjen etter fest jeg også.
    Må takke for en super kveld med god mat og drikke, og artig med et møte med gutta igjen. Lyden er helt super, lyd som treffer godt smaken min. Ingen tvil om at du har komponenter som spiller godt overens.
    Det eneste som jeg kan bemerke var at jeg var noe sliten dagen derpå haha.
    Men sånne kvelder må vi ha flere av.
    Hyggelig og møte den nye klubbmedlemmen også, tror nok at han også følte at han skled godt inn i miljøet.
    Har du fått noe mer inntrykk av platene mine? Har ikke fått lyttet til mer musikk hjemme etter at du låner dem. Men det skal jeg gjøre slik at jeg får sjekket om det er forskjell eller om det er psykisk.

Hilsen eckongen
    Godt å høre det er liv i deg..! Platene fungerer ypperlig- syntes jeg for en ytterligere ro over det hele.
    Jeg tar`n mest sannsynlig helt ut ;D og investerer i 10cm plater men må ha en lett av/på funksjon som vi pratet om ...

For prøve å ta meg turen innom deg iløpet av helga...!

-------------------------------------------------------------------------------

Idag for jeg besøk av en annen entusiast som skal lytte på mine Bird HT før han eventuelt skal kjøpe sine egne..

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn