Julebord 2019

ganilsen

Bransjeaktør
Ble medlem
14.02.2008
Innlegg
2.171
Antall liker
670
Sted
Porsgunn
Torget vurderinger
4
Hei alle sammen,

Dere som frekventerer på Facebook-siden våres har fått med dere at vi drar til med julebord neste fredag 29/11. Bordsetting er 21:00 men vi tenkte å møtes i baren for noe god drikke rundt 20:00.

Vi er totalt 8 stykk nå, men vi har bord til 12 så det er fremdeles mulig å bli med dersom noen ikke har fått dette med seg. Uansett blir dette en strålende aften med god mat, god drikke og eksepsjonelt hyggelig selskap. Vi diskuterer også veien videre for GLL, så dette kan være spennende å få med seg. ;)

Dersom noen ønsker å bli med men ikke er medlem av siden vår på facebook, ring eller send meg en SMS på 92 62 82 54.

Vel møtt guttær! :D


Geir Arne
 

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.589
Antall liker
14.495
Sted
Langesund
Tror jeg fikk haka meg av for deltakelse. Bra med litt kontraster når man først skal ha det litt gøy. Gleder meg:)
 
Sist redigert:

Espen L

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.03.2010
Innlegg
3.983
Antall liker
10.577
Sted
Skien
Hei alle sammen,

Dere som frekventerer på Facebook-siden våres har fått med dere at vi drar til med julebord neste fredag 29/11. Bordsetting er 21:00 men vi tenkte å møtes i baren for noe god drikke rundt 20:00.

Vi er totalt 8 stykk nå, men vi har bord til 12 så det er fremdeles mulig å bli med dersom noen ikke har fått dette med seg. Uansett blir dette en strålende aften med god mat, god drikke og eksepsjonelt hyggelig selskap. Vi diskuterer også veien videre for GLL, så dette kan være spennende å få med seg. ;)

Dersom noen ønsker å bli med men ikke er medlem av siden vår på facebook, ring eller send meg en SMS på 92 62 82 54.

Vel møtt guttær! :D


Geir Arne
Dette blir hyggelig :)
Gleder meg :)


Mvh: Espen L
 

The Shy

Æresmedlem
Ble medlem
10.04.2017
Innlegg
10.589
Antall liker
14.495
Sted
Langesund
Takker alle, som deltok på vår lille jule-samling, for en hyggelig kveld:) Litt uttværende bordsetning, men med da desto mer flytende inntak.;) - god mat:)
Vet det ble tatt et bilde, så vi får se om det dukker opp.

Det gjorde det:)
julebord.jpg
 
Sist redigert:
Topp Bunn