JULEØL SPESIAL – Stig Arne si dagbok November 2020

SAD-1120-FS.jpg

Denne gongen er det juleølet som står i sentrum. Eg og Lars var tidleg på polet og kjøpte mengder, og Lars hevdar at me har smakt oss gjennom praktisk tala samtlege sortar. Eg skal ikkje presentera riktig alle i dag, har ikkje skrive alt. Resten kjem so tidleg eg kan i desember. Og litt hifi-sladder har eg sjølvsagt med.

INFO FRÅ JAPAN
Apple, produsent av datamaskiner og mobiltelefonar mellom anna, nytta tidlegare prosessorar frå Motorola, men gjekk seinare over til Intel, same som i vanlege PC-ar. No byter dei igjen prosessor. I samarbeid med ein produsent som kallar seg ARM innfører dei no Apple Silicon, den same som dei ei stund har nytta i iPhonar og padder (iPads). No får altso Mac-ane òg Apple Silicon prosessor. Ikkje det at eg har peiling, men sidan eg alltid har brukt Mac (unnateke på jobb) og no iPhone (tidlegare Nokia, som alle andre) er det greitt å vita. Det kan jo koma opp som spørsmål i ein spyrjeleik! (Quiz). So no treng du ikkje sitja der som ein idiot, skuldig i at laget ditt tapte Quizen.

Stig Inge har nett lese oktober-dagboka, der han som vanleg har kommentarar. Eg noterte meg problematiske s-lydar heime hjå ein kamerat som har Linn Classic forsterkar med CD-spelar og Technics høgtalarar på arbeidsrommet sitt, og spør om det kan ha noko å gjera med den japanske tradisjonsmusikken, og andre preferansar enn oss for lyd grunna dette. Stig Inge filosoferer over dette og er ikkje heilt sikker på om dette er den einaste årsaka. Ja, det er mange japanarar som lyttar til japansk tradisjonsmusikk, men truleg endå fleire som lyttar til japansk pop, vestleg musikk og jazz. Og dei føretrekkjer gjerne vestlege høgtalarar dei òg! Stig Inge har ei anna forklaring, eller ei i tillegg, og det har med konsensus å gjera, nemleg at japanarane nyttar mykje tid på planlegging, det er viktig for dei å vera samde om resultatet. Altso eit slags minste sams multiplum? Men dei fylgjer gjerne (berre) sine eigne standardar, om dei i det heile har ein standard, og det er difor ikkje alltid produkta deira får like godt gjennomslag i Vesten. Og dimed har me brakt forvirringa opp på eit nytt og høgare nivå; som ein kollega alltid sa etter at me hadde vore på møte.....

Les heile dagbokartikkelen i Audiophile.no

SAD-1120-4.jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.327
Link til alle artikler
502
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
PLATESMAKING – Roger Waters: This Is Not A Drill – Live From Prague.

PLATESMAKING – Roger Waters: This Is Not A Drill – Live From Prague.

• 1
Etter å ha utgitt en kontroversiell nytolking av tidenes beste prog-album i sitt 80-års jubileumsår har Roger Waters i dag utgitt et dobbelt livealbum. Det forundrer neppe noen at når en kommende...
Fortsett
Audiophile.no
PLATESMAKING – Iver Kleive og Knut Reiersrud i Nidarosdomen. Fornyet magi fra en magisk duo

PLATESMAKING – Iver Kleive og Knut Reiersrud i Nidarosdomen. Fornyet magi fra en magisk duo

• 12
Jeg tror jeg har nevnt det før, men når herrene Reiersrud og Kleive kommer sammen oppstår det en synergi som er vanvittig mye større en summen av enkelthetene. Nå har de kommet sammen etter et ca...
Fortsett
Audiophile.no
Meir Tandberg, og meir øl – Stig Arne si dagbok juni 2025

Meir Tandberg, og meir øl – Stig Arne si dagbok juni 2025

• 2
Me har gjort ein “ussel" Tandberg Sølvsuper 12 om til ein superforsterkar, og i ølspalta har me drukke opp juli-sleppet til Vinmonopolet. TANDBERG SØLVSUPER 12 (MODIFISERT) Har det vore nok...
Fortsett
Audiophile.no
Nye ekstreme Coltranemodeller fra Marten

Nye ekstreme Coltranemodeller fra Marten

• 2
Den svenske HighEnd høyttalerprodusenten Marten har i år virkelig sprengt noen grenser for sine modellambisjoner. For i tillegg til at et av årets høydepunkt på Oslo HiFi Show i Asker har fått sin...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: OnePlus Pad 3 – nettbrettet som vil spise kirsebær med de aller største

TEST: OnePlus Pad 3 – nettbrettet som vil spise kirsebær med de aller største

• 0
På forsommeren lanserte OnePlus sitt nyeste nettbrett. Dette er en toppmodell som åpenbart sikter mot stjernene, og vi har hatt Pad 3 på en grundig test. I fjor sommer lanserte OnePlus...
Fortsett
Audiophile.no
Tandberg Huldra 9, 10 og 11 – Stig Arne si dagbok mai 2025

Tandberg Huldra 9, 10 og 11 – Stig Arne si dagbok mai 2025

• 0
Førre månad, og fleire før der att, lova eg å koma attende til desse uhyre interessante Tandbergane, i dei dagar då dei var på høgda av god lyd ... truleg. Me jobbar vidare med saka! Fleire...
Fortsett
Topp Bunn