...ta deg en tur til en dedikert "sports-foretning"... få massevis av råd og prøv, prøv og prøv....så blir du nok kjempefornøyd...liker selv Asics og Nike, men det er mine "føtter"..!
Og når du har funnet den som passer deg...er du kynisk nok til å skrive modellen ned...og bestiller denne på f.eks "sportamore" eller annen nettbutikk...hundrelapper spart...
Vh
s
Joda, allerede for 15 år siden da jeg under studietiden jobbet i en sportsforretning var det noen sånne. Kan tenke meg hvordan det er nå.
Prøvde og prøvde, spurte og grov, noen fikk oss tilmed til å bestille hvis vi manglet størrelsen. Da de avsluttet med å takke for hjelpen, men de fikk det så mye billigere på postordre, da var det et par tilfeller at jeg kastet all kotyme og høflighet på båten, skjelte dem ut foran resten av kundene og regelrett kastet dem ut.
En drittsekk er nå engang kun en drittsekk.
Beklager OT
Hvis det å være dritsekk er å spare penger...så er jeg det...men mere er jeg vel fattig og lar meg ikke lure av den enorme avansen enkelte "seriøse" butikker har på enkelte merker...kjenner butikker som selger til "utøvere" for halv pris uten å tape noe som helst...på enkelte merker! (har selv fått produkter til halv pris, uten at det har bekymret innehaverne)
Det å slenge med leppa at folk er dritsekker er ikke bra...da er vel de fleste på bruktbørsen i samme liga...de har hørt noe som lyder bra i butikk,graver og spør men velger å spare 15 lapper på brukten...ikke alle har råd til og betale full pris selv om noen hevder "at det går så det griner", alle er IKKE med på festen !...skulle man da gå barbeint !?, eller kjøpe noe billigere og dårligere for allikevel og sponse avansen...!
Blir jeg rik en gang kommer jeg ALDRI til å kjøpe meg ny bil, har ingen intensjon i å gi mange hundretusen til staten i avgifter....så da blir jeg vel en drittsekk som ikke sponser "samfunnet" !
Vh
S