Joe Bar Team.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Har en del av disse, men selger ikke!

Hvorfor ringer du ikke til forlaget? Mest sansynlig har de noen liggende.

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.591
Torget vurderinger
1
Jepp, jeg har og selger ikke! 8)

mvh
KJ

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Spiralis skrev:
Har en del av disse, men selger ikke!

Hvorfor ringer du ikke til forlaget? Mest sansynlig har de noen liggende.
Sikker på at du ikke vil selge?? Hvilket forlag snakker vi om?

mvh. VilhelmW

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.819
Torget vurderinger
0
Ja helt sikker ! Du skjønner at jeg var ekorn i et tidligere liv, så jeg SAMLER, samler på det meste. Til hustruens store fortvilelse!! ;D ;D ;D

Jeg er med i noe som kalles "Seriesamlerklubben", og har vært med siden den aller første utgivelsen. Det begynner å bli noen hundre innbundne tegneseriehefter. :-\ Jeg er ihuga serieleser/samler og har blandt annet en ganske komplett Fantometsamling. Samtlige julehefter som er utgitt siden en gang på 70 tallet etc etc. Komplette samlinger i flere utgivelser av Sprint, Lucky Luke, Asterix etc etc. Begynner å få en komplett Donaldsamling. Du får bildet? Rett og slett koplett gal! :D

Forlaget her er nok Egmont Serieforlaget. Tlf 24 05 13 00

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Da vil jeg rette en stor takk til mr. Elektron her på Sentralen for en hyggelig PM og to "mint condition" eksemplarer av Joe Bar Team nr. 1 og 2, som kom i postkassa mi i dag. En slik respons står det virkelig respekt av! Takker, takker.... ;D

Jeg er svært mottakelig for de andre albumene av "Joe Bar Team". Dette blir liksom ei anna side av mc- interessen min, og jeg akter å få samlinga komplett -MEN jeg trenger hjelp, så gransk hyller, skap og kott. Kanskje det ligger noen eks. som noen av dere ikke har bruk for? Send i så fall en PM. Kanskje jeg har noe dere vil ha?

??? ;D mvh. VilhelmW

VilhelmW

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.03.2009
Antall liker
217
Sted
Alltid lofotværing
Nå har jeg fått fatt i nr. 1 og 2. Har dere sjekka kott, skuffer og skap for de andre nr. nå da?? Jeg er fortsatt mottakelig for resten av serien, så hvorfor la de ligge og slenge når jeg kan ta godt vare på disse?

;Dmvh. VilhelmW

Topp Bunn