Diverse Jobbmuligheter i HiFi bransjen?

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
2.371
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Hei!

Jeg har i lengre tid tenkt på muligheter for en stilling i HiFi bransjen. Herunder TV/Bilde og multimedia.
Interessen er stor, kunnskapen stigende, og hvorfor ikke da jobbe med noe man liker så godt:).
Har lang erfaring fra IT;Tele/Datacom, Satellittkommunikasjon, og annet. Montør og tekniker i yngre dager, administrativt som Prosjektleder, Service Manager m.m.senere år.

Det er ikke ofte jeg har sett ledige stillinger i de vanlige kanaler som finn.no o.l., så da tenkte jeg at jeg kan lufte
at jeg er interessert i jobb her på forumet. Håper det er greit.

Så om noen potensielle arbeidsgivere leser dette, -og har behov for hjelp, så ikke nøl med å sende en PM.
I retur får du CV og gode attester som jeg håper frister.

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Antall liker
19.225
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Hei!

Jeg har i lengre tid tenkt på muligheter for en stilling i HiFi bransjen. Herunder TV/Bilde og multimedia.
Interessen er stor, kunnskapen stigende, og hvorfor ikke da jobbe med noe man liker så godt:).
Har lang erfaring fra IT;Tele/Datacom, Satellittkommunikasjon, og annet. Montør og tekniker i yngre dager, administrativt som Prosjektleder, Service Manager m.m.senere år.

Det er ikke ofte jeg har sett ledige stillinger i de vanlige kanaler som finn.no o.l., så da tenkte jeg at jeg kan lufte

Så om noen potensielle arbeidsgivere leser dette, -og har behov for hjelp, så ikke nøl med å sende en PM.
Kanskje en linje om hvor du holder til?

G

Gjestemedlem

Gjest
Hei!

Kanskje en linje om hvor du holder til?
mystisk.jpg

Rene påskekrimen dette.

Lykke til på jobbjakt til OP.

Topp Bunn