- Ble medlem
- 27.12.2003
- Antall liker
- 22
Etter å ha seilt forbi stedet ørten ganger i vindstille og tåke under færder seilasen hadde jeg et ambivalent forhold til Drøbak.Jeg visste jo det egentlig var et ålreit sted men etter søndagsturen i dag må jeg medgi at stedet er en liten Perle På samme måte som mitt gamle hjemsted Åsgårdstrand på andre siden av fjorden. Drøbak har jo restaurenter og butikker som vestsiden av fjorden mangler....
Er det noen som kan tilby en oljeingeniør og sykepleierr jobb i Frogn? Vi stiller opp og selger en kremleiligjhet i Oschlo
Eller kanskje man på pendle fra Drøbak til Fornebu,, hva sier du LMC? Er det verdt pendlingen og stå opp 0500 hver morgen?
Noen søndagsturer får man til å lure på hva men vil ha ut av livet, og det er nødvendighvis ikke foie gras på Aker brygge
Sleiven
Er det noen som kan tilby en oljeingeniør og sykepleierr jobb i Frogn? Vi stiller opp og selger en kremleiligjhet i Oschlo
Eller kanskje man på pendle fra Drøbak til Fornebu,, hva sier du LMC? Er det verdt pendlingen og stå opp 0500 hver morgen?
Noen søndagsturer får man til å lure på hva men vil ha ut av livet, og det er nødvendighvis ikke foie gras på Aker brygge
Sleiven