Diverse Jeg husker den gangen....

hakan666

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.07.2016
Antall liker
55
Jeg var 16 år , gikk og bar et par Jamo Power hjem fra byen. 2 turer med 25 kilo i front: )
Kjøpte også Aiwa 660 3-hoders kassettspiller 4200.- i "1984 kroner" en formidabel investering den gang.
Kjøpte også en begredelig Yamaha sub, haha, tragisk....

Erlendb

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.08.2014
Antall liker
613
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Jeg husker den gangen 17.mai 1997/8? da far ble sur fordi vi hadde drukket på en 16.mai fest. Jeg lå over hos kompisen min som hadde et skikkelig narch. Far nektet å kjøre anlegget hjem på hengeren. Jeg hadde med meg forsterker og to partyhøyttalere. Jeg og fire kompiser bar to Cerwin AL-1000 og en svintung amp gjennom 17-maitoget i Sandnes sentrum fulle som alker. Alt kom hjem uten en skramme :)
Jeg husker far lo så tårene trillet når vi basket dem ned trappen til rommet mitt.

alipax

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.03.2003
Antall liker
460
Sted
Herja
Torget vurderinger
2
Jeg husker den gangen i 1975 da min far stod med en hentelapp fra Linjegods med et -dengang- betydelig beløp på kr 3000 og spurte meg om dette var noe jeg hadde bestillt, 2 byggesett høyttalere fra svenske HIFIKIT ? Jeg måtte jo innrømme det var meg, men jeg hadde vel tenkt at det var jeg som skulle fått lappen først for å planlegge et overbevisende hobby-behov:) De ble sporenstreks sendt i retur. Lærte en liten lekse da.

Topp Bunn