JBL L26

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Har arvet ett par av disse, og lurer på om de har noen verdi.
Kabinettene må sies å være strøkne, samme er frontene. Bassene hadde morknet bort, så de får nye oppheng as we speak.
Mener å huske at de spilte kjempefint hjemme hos foreldrene mine for sånn ca 1000 år siden.

Bilde rappet fra nett

J.E.R

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.08.2012
Antall liker
167
Sted
Larvik (Narvik)
Hei

Jeg kjøpte et par strøkne L50 (3 veis) tror jeg betalte 3200,- for de, så noe er de verdt, men usikker på hvor mye.
Du kan være heldig å få greit betalt, men som sagt jeg ga ikke så mye for mine og de er en større modell.

De skal spille bra ja...

Jeg ville behold de selv :)

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Jeg vil også helst beholde de selv, men er så forbanna fullt av ting overalt at jeg må ha bort noe. Og siden fruen nekter å ha mer enn ett par høyttalere i stua (Ja, vet, hun er så sinnsykt vanskelig) så får muligens disse se seg om etter nytt hjem hvis de har noen verdi.
Hadde jo håpet at de kanskje var verdt et par tusen.

J.E.R

Overivrig entusiast
Ble medlem
25.08.2012
Antall liker
167
Sted
Larvik (Narvik)
Om de er fine så bør du få det for de om de er pene, og grillene er hele, blir nye oppheng gjort av noen som kan dette, det er viktig da, om jeg skulle skaffet meg et par.

Guit

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.09.2009
Antall liker
165
Sted
Sunndalsøra
Du bør så beholde dem:) orginale. Jeg har importert 2 par L112 fra USA. Det første paret er nå i bruk etter en lett overhaling. Det andre paret har jeg nå under oppussing, da det hadde en del skader på kabinett og stofframme. Disse skal bli som nye de også. Alle disse JBL fra L-serien er etterspurte på bruktmarkedet. Har kunnet tenkt meg en vintage høyttalertråd for de som setter i stand høyttalere fra 60, 70 og 80 tallet. mvh. Guit

Prudence

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.06.2013
Antall liker
27
Sted
Bergen
Jeg har versjoen over disse - L36 (Decade). Fra 1976. De er ganske pene og fikk nye oppheng for noen år siden. Betalte 4.000 for dem for ca et halvt år siden. Spiller som bare rakkeren disse. Eldre JBL er det alltid etterspørsel etter

Topp Bunn