JBL 4435 studiomonitor - en liten restaureringstråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • erk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.01.2015
    Innlegg
    2.051
    Antall liker
    3.984
    Sted
    Tårnåsen
    Bare så lekkert! Mine drømmehøyttalere i snart 40 år siden første og siste gang jeg hørte dem. Da var det ikke "vintage" men state-of-the-art!
    Husker fortsatt bassen og dynamikken! Starten på seriøs hifi-interesse rett og slett!
    Håper jeg får mulighet til å høre dem igjen en vakker dag!
    Grattis 😍
     
    Sist redigert:

    DogStar

    Medlem
    Ble medlem
    30.04.2011
    Innlegg
    45
    Antall liker
    47
    Bare så lekkert! Mine drømmehøyttalere i snart 40 år siden første og siste gang jeg hørte dem. Da var det ikke "vintage" men state-of-the-art!
    Husker fortsatt bassen og dynamikken! Starten på seriøs hifi-interesse rett og slett!
    Håper jeg får mulighet til å høre dem igjen en vakker dag!
    Grattis 😍
    Big is beautiful (for det meste)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.537
    Antall liker
    102.889
    Torget vurderinger
    23
    Vi gleder oss til noen adekvate estetiske billedperler fra disse høyttalerne installert i den nye eierens prisbelønnede to-roms...;)
     

    SiSt

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2021
    Innlegg
    982
    Antall liker
    1.579
    Sted
    Hamar
    Vi gleder oss til noen adekvate estetiske billedperler fra disse høyttalerne installert i den nye eierens prisbelønnede to-roms...;)
    Tegna et skisseprosjekt på en ombygging en gang, der det pga ekstremt dyp bygning og vernet fasade fort kunne blitt en del toroms på rundt 200 m². Av en eller annen grunn ble det ikke noe av.
     

    Motorhome

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.06.2018
    Innlegg
    1.627
    Antall liker
    1.500
    Sted
    Sunndalsøra
    Hær er en russisk mesterbygger som gjør imponerende restaurering og bygging av vintage JBL. Bare se på restaureringen av L300 som han fikk tilbake til fabrikk standard. Mye pussing/spakling og finerarbeid. Bare så synd at han har en ''kryskit'' av en statsleder. Ellers en stor inspirasjon til JBL vintage fans. Flere video's på youtube. morozworkshop.ru
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn