Itunes problem

Bent

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2008
Antall liker
613
Sted
Nordhordland
Jeg har i lang tid brukt ekstern harddisk til Itunes-biblioteket til min Mac Mini, dette har jeg også hatt tilgang til via hjemmedeling til iTunes på min MacBook. Nå skal jeg vekk i helgen og tenkte ta med meg MacBook`en og ekstern disken, problemet er at jeg ikke får biblioteket opp i iTunes i hele tatt enda jeg har lagt det til som nytt bibliotek. Noen som har formening om hva problemet kan være?

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Antall liker
568
Torget vurderinger
1
Jeg vet ikke hva problemet kan være, eller så misforstår jeg problemstillingen.
Du kan lage et nytt bibliotek ved å holde inne alt-knappen mens du starter iTunes. Dra så mappen med filene fra den eksterne harddisken over i iTunes. Men husk å krysse av/på for at filene ikke skal kopieres til iTunes sin mappe.

Bent

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2008
Antall liker
613
Sted
Nordhordland
Da fikk jeg det til, var ikke klar over at mappen måtte draes over til iTunes.
Ser iTunes nå har begynt å organisere biblioteket, trodde ikke dette var nødvendigt siden det allerede var gjort på den andre maskinen. Med 240 GB kan dette ta sin tid:(

nma

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.12.2003
Antall liker
568
Torget vurderinger
1
Den skal ikke begynne å organisere katalogen. D.v.s den gjør nok ikke det (for dette gjøres på noen få sekunder) , men kopierer fra den eksterne harddisken til den interne harddisken i macbooken'en. Det var derfor jeg skrev du måtte huke AV dette i valginnstillingene for iTunes.

Bent

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.10.2008
Antall liker
613
Sted
Nordhordland
Jeg har huket av for at den ikke skal kopiere, men den går gjennom fil for fil likevel (det står: behandler:"filnavn"). ???

Topp Bunn