Disqutabel
Æresmedlem
- Ble medlem
- 28.09.2016
- Antall liker
- 11.346
Enig i mye av det der.Jeg vil si tvert i mot, skal man få et mest mulig fullstendig bilde i dette puslespillet må man hente info framange sider, og så vet man jo at det er lite objektiv informasjon å finne. Men wikipedia og forskning.no er ganske gode på det. For meg er det lite interessant å velge en side og så spre mest mulig møkk om den andre. Jeg har null interesse av å støtte Hamas, eller Iran for den saks skyld, som gjør alt de kan for å holde konflikten varm, som også får militser i Jemen til å sende raketter, i håp om å eskalere konflikten. Og jeg har lite interesse av å støtte Netanyahu, som har en egen interesse i å holde konflikten varm, som ser ut til å være et forsøk på å redde egen skrukkete rumpe.
Jeg anser at Hamas fortjener det meste de kan få av ødeleggelser. Men den generelle befolkningen skal ikke måtte akseptere å motta en kollektiv avstraffelse av bibelske proporsjoner, og verdenssamfunnet burde heller ikke godtatt dette.
Hamas er en terrororganisasjon, Israel er en terrorstat. Og faktum er at det er rått parti.