- Ble medlem
- 26.07.2002
- Antall liker
- 0
Vurderer for tiden om jeg skal kjøpe meg en Isotek Mini Sub GII. Den har et veldig bra rykte på seg. Den har 2 uttak for sterk strøm (2300watt) og 4 for middels strøm (700watt). Sterk strøm uttakene har mindre filtrering av strømmen og vil vel derfor ikke eliminere all støy. Jeg bare gjetter her folkens. Vet ikke hvor mye støy som Choken (som forøvrig er 3 ganger sterkere enn mini sub G1) fjerner. Har en Christiansand Lydfabrik CL200 (Les Doxa) forsterker med 5 Amp treg sikring (les 1150 watt maks strøm forbruk). Vil ikke ofre hverken støydemping eller kvele forsterkeren med å plugge den i 700watt uttaket. Hvor stor forskjell er det, og er watt verdiene reelle eller avhenger de av volten (jeg har 230v.) Minisub GII har 6,3Amp sikringen til uttak 3 til 6 (700watt) og bør da kunne takle 1449 watt på 230v kurs.
Vil sette stor pris på om dere kunne kaste litt lys over saken.
PS! Bruker for tiden en Monster HTS1000 montert på pulsarpoints og stein (ikke le, det funker!)
Vil sette stor pris på om dere kunne kaste litt lys over saken.
PS! Bruker for tiden en Monster HTS1000 montert på pulsarpoints og stein (ikke le, det funker!)