Isotek Mini-Sub GII

teo72

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.07.2002
Antall liker
0
Vurderer for tiden om jeg skal kjøpe meg en Isotek Mini Sub GII. Den har et veldig bra rykte på seg. Den har 2 uttak for sterk strøm (2300watt) og 4 for middels strøm (700watt). Sterk strøm uttakene har mindre filtrering av strømmen og vil vel derfor ikke eliminere all støy. Jeg bare gjetter her folkens. Vet ikke hvor mye støy som Choken (som forøvrig er 3 ganger sterkere enn mini sub G1) fjerner. Har en Christiansand Lydfabrik CL200 (Les Doxa) forsterker med 5 Amp treg sikring (les 1150 watt maks strøm forbruk).  Vil ikke ofre hverken støydemping eller kvele forsterkeren med å plugge den i 700watt uttaket. Hvor stor forskjell er det, og er watt verdiene reelle eller avhenger de av volten (jeg har 230v.) Minisub GII har 6,3Amp sikringen til uttak 3 til 6 (700watt) og bør da kunne takle 1449 watt på 230v kurs.

Vil sette stor pris på om dere kunne kaste litt lys over saken.

PS! Bruker for tiden en Monster HTS1000 montert på pulsarpoints og stein (ikke le, det funker!)

Samleren

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.12.2004
Antall liker
26
Sted
Bergen
Du må nesten prøve deg frem. På min ISOTEK MINISUB G2 får jeg en liten dynamikkbegrensning om jeg kjører effektrinnet på laveffektutgangene. Men på en av de 2 høyeffektutgangene er der overhode ingen dynamikkbegrensning og filteret er svært effektivt her også. Anbefales på det varmeste.

Samleren

O

om.s

Gjest
Søk på tidligere tråder om temaet, det har vært flere den siste tiden som tangerer dette filteret.....

mvh

teo72

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.07.2002
Antall liker
0
hmmm, da er det vel bare å spare

O

om.s

Gjest
Til hva? en Isotek Mini-Sub GII selvsagt. Har fått tilbud på en helt ny en for 5000,-
Om du hadde lest noen av de andre trådene, er det ikke like selvsagt, derav spmet....

mvh

Topp Bunn