|
Takk takk, Vidar. Er akkurat ferdig med å pakke ut dagens nyanskaffelser. Dette er spennendeVidar P skrev:Vi venter i stor spenning, og gratulerer med noe av den flotteste elektronikk på planeten!
Jeg har en NAC202 og en NAPSC til salgs. Et perfekt skritt å ta for deg ifm oppgradering vil jeg mene.Griffenfeldt skrev:Spennende oppgradering isaint. Nå har jeg hatt mitt sett i over 2 år. Påtide at jeg også oppgraderer snart.
Bilder hadde vært på sin plass isaint!
Takk for sist. Joda, det har skjedd ting her. Bare å svinge innom (reiser dog utenlands igjen over helgen).Anonym skrev:Ser på utstyrslista at det har vært en utvikling siden sist jeg var innom![]()
Vi er flere som venter på bilderVidar P skrev:Og bildene som skulle komme ila dagen da? ;D
You must make me an offer i cant refuse... Har ikke bestemt meg om jeg skal ha 202 eller ny kilde enda. Jeg må innrømme at jeg har kikket på annonsen din noen ganger!iSaint skrev:Jeg har en NAC202 og en NAPSC til salgs. Et perfekt skritt å ta for deg ifm oppgradering vil jeg mene.Griffenfeldt skrev:Spennende oppgradering isaint. Nå har jeg hatt mitt sett i over 2 år. Påtide at jeg også oppgraderer snart.
Bilder hadde vært på sin plass isaint!
iSaint
Takk takk! Joda, det låter bra dette - ble litt målløs faktiskFadamacka skrev:Nydelig iSaint. Gratulerer så mye, det der låter sikkert aldeles fortreffelig!
;DRoDa skrev:Stilig oppsett!! Se å få knertet den ene blå dioden blant alle de grønne, bare.
R
He he, ingen må være i tvil om at den neste riiaen vil ha grønn diode, eller kanskje enda mer sannsynlig grøntlysende logoRoDa skrev:Stilig oppsett!! Se å få knertet den ene blå dioden blant alle de grønne, bare.
R
Takk takk.kjoenik skrev:Virkelig lekkert iSaint!
Har sansen for Naim basert på hva jeg har lest om produktene, men har desverre aldri hørt et eneste Naim-produkt.
Anbefalte noen Naim-bokser (på noe tynt grunnlag åpenbart... ;D) til en studiekompis på Østlandet som skulle ha seg komplett anlegg, og han ble ihvertfall kjempefornøyd!
Håper på noen dagslysbilder også!![]()
Takker. Det gjør seg ikke bort hos de som er litt interiørbevisste neiHCS skrev:Stilrent oppsett...Naim er pent i sin minimalitiske ekstriørtilnærming. Det lyder sikkert helt greit også![]()
Takk for invitt, trivelig..Hvor i landet holder du hus ? ;D Å "plage" med-entusiaster ved å høre masse musikk, skryte og le er en slett ikke oppskrytt del av det å være hifi-nerdiSaint skrev:Takker. Det gjør seg ikke bort hos de som er litt interiørbevisste neiHCS skrev:Stilrent oppsett...Naim er pent i sin minimalitiske ekstriørtilnærming. Det lyder sikkert helt greit også![]()
Det låter bra nå synes jeg, du får svinge innom en dag for en lytt
iSaint
fantastisk utstyr. Flott anlegg. Jeg liker NaimiSaint skrev:Bor i Kristiansund. Siden tråden heter "iSaints stue" kan jeg vel ta med et annet bilde tatt fra stuen også
![]()
iSaint
Ja, det er en Lack bokhylle fra IKEA hvor jeg har flyttet to av hyllene litt for å få inn 300'n.RoDa skrev:Er det en ikea-sak som komponentene står i?
Har tenkt på å breie ut anlegget selv, og en sånn her er jo lekkert!
R