iPhone? Du er pålitelig!

V

vredensgnag

Gjest
En britisk undersøkelse har funnet at kvinner finner menn med iPhone mer pålitelige med tanke på et forhold.

Hvorfor?

Svaret viser hvorfor jeg enda har mer å lære (mye) når det gjelder hva kvinner får med seg når de observerer. iPhone tyder på at man har langtidsabonnement, hvilket betyr at man er villig til å knytte varige forbindelser. Ha!

The lasting sex appeal of the iPhone.

http://www.business.dk/business-break/maend-med-iphones-er-mere-attraktive-kvinder

Bach_Man

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.04.2005
Antall liker
318
Torget vurderinger
3
Selv finner jeg det vanskelig å ha tillitt til voksne mennesker med kontantkort.

G

Gjestemedlem

Gjest
Bach_Man skrev:
Selv finner jeg det vanskelig å ha tillitt til voksne mennesker med kontantkort.
Nei man viser omtrent like stor kredittverdighet og økonomisk orden som en sprøytenarkoman uteligger.

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
5.263
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
cybervision_ skrev:
mteinum skrev:
Er det Bergström sin?
OT: Du er jo rimelig lobotomert når du har fått Madde på kroken og ikke det engang er nok... ;D
Tenk på hans mor! Hun ser sin sønn får innpass i kongehuset og hun kan svippe innom Silvia for å diskutere hatter og drikke te. Så finner han seg ei norsk tøs og hele glansbildet forvitrer. Kan tenkte meg hun river seg i håret.

Delle

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
278
Gjestemedlem skrev:
Nei man viser omtrent like stor kredittverdighet og økonomisk orden som en sprøytenarkoman uteligger.
Hva kalles en kvinnelig uteligger?

Mvh

C

Cyber

Gjest
mteinum skrev:
cybervision_ skrev:
mteinum skrev:
Er det Bergström sin?
OT: Du er jo rimelig lobotomert når du har fått Madde på kroken og ikke det engang er nok... ;D
Tenk på hans mor! Hun ser sin sønn får innpass i kongehuset og hun kan svippe innom Silvia for å diskutere hatter og drikke te. Så finner han seg ei norsk tøs og hele glansbildet forvitrer. Kan tenkte meg hun river seg i håret.
Ja, det er noen som rett og slett ikke makter å administrere sitt eget liv - og på toppen av det hele drar med seg familien i dragsuget.

tweakMan

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
128
mteinum skrev:
Er det Bergström sin?
Det er ytterst tragisk dette med han svensken...
Spille bort prinssessa og halve kongeriket for en natt med ei norsk blond tulle...

Det stod jo at han var i en flokk med kamerater da de var der.
Det sier jo litt om at han omgav seg med folk av megen laber kvalitet, som ikke stoppet han
fra å drite seg loddrett ut.

Helt utrolig!

Topp Bunn