Intervju med Kate Bush

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Antall liker
94
I konemors KK sto det denne uken et intervju med Kate Bush. Kanskje ikke så veldig informativt eller spennende, men det er nå et intervju med Kate Bush, og det er jo i seg selv en sjelden men god ting. ;D

Hun har visst både stor flatskjerm i allrommet og studio i garasjen, så da er det meste dekket. Ellers var det litt for mye om oppvask, støvtørk og te. Jeg liker ikke te. Synes det er en helt unødvendig drikk! Smaker ikke, virker ikke. :-/

Hell og lykke

Mvh

Sniff

Karl_Erik

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.10.2002
Antall liker
1.394
Torget vurderinger
1
Leste nettopp en påstand om at hun har et Linn-anlegg. Så du noe til det i artikkelen?

Mvh
Karl Erik

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Antall liker
94
Ser man det! ;D

Nei, den helt sentrale detaljen hadde visst gått den udugelige journalisten mann av huse forbi. Der gikk landets småpiker glipp av noe gitt.

Sniff

Morty

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.04.2002
Antall liker
91
Torget vurderinger
7
I konemors KK sto det denne uken et intervju med Kate Bush. Kanskje ikke så veldig informativt eller spennende, men det er nå et intervju med Kate Bush, og det er jo i seg selv en sjelden men god ting. ;D

Hun har visst både stor flatskjerm i allrommet og studio i garasjen, så da er det meste dekket. Ellers var det litt for mye om oppvask, støvtørk og te. Jeg liker ikke te. Synes det er en helt unødvendig drikk! Smaker ikke, virker ikke. :-/

Hell og lykke

Mvh

Sniff
Enig her. Te er en helt unødvenig drikk. Cognac og te?? :eek:
Nei, få den vekk.
Sista plata til Kate (kan jo ikke skrive Bush) er litt preget av kvinnesysler i heimen, synes jeg. Washing machine, washing machine.....

Jeg er kanskje mer opptatt av å måke snø, eller skrape is av bilvinduene hver bidige morgen. Men fri og bevare meg om jeg skulle bli minnet om dette, også når jeg setter på en av godskivene. Takke meg til Wait's historier da, om de her i verden som VIRKELIG sliter, ...
i baren. 8)

Morty

Olympia

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
15.12.2003
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Den nyeste platen hennes er ihvertfall flott å høre på....

Morty

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.04.2002
Antall liker
91
Torget vurderinger
7
Den nyeste platen hennes er ihvertfall flott å høre på....
Jada, enig i det.
Flott lyd også. Mye fet bass på dem begge.
Liker vel "A sky of Honey" best, selvom  kuttet King of the Mountain er ganske "catchy".
Morty

Topp Bunn