Intelligent tv.

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.859
Sted
Nøtterøy
Sitter som regel og gjesper meg gjennom tv helgens underholdning. Mulig jeg har blitt blasert, men synes både Skavland og Nytt på nytt har gått ut på dato.
Harry kanalen tv2 orker jeg nesten ikke å snakke om engang. Drittlei av å se flashing av rasshøla til Numme og Rønneberg. Når de i tillegg får med seg Carsten Skjelbreid kjenner jeg det velter seg.

Noen som har tips til god og intelligent helgeunderholdning? Leie en god film kanskje? ;)

Festus

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2010
Antall liker
3.823
Torget vurderinger
3
Enda bedre, en god bok eller et bra hørespill fra radioteateret på anlegget :)

Lynvingen

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2010
Antall liker
302
Sted
Bergen
Torget vurderinger
5
Andy skrev:
Sitter som regel og gjesper meg gjennom tv helgens underholdning. Mulig jeg har blitt blasert, men synes både Skavland og Nytt på nytt har gått ut på dato.
Harry kanalen tv2 orker jeg nesten ikke å snakke om engang. Drittlei av å se flashing av rasshøla til Numme og Rønneberg. Når de i tillegg får med seg Carsten Skjelbreid kjenner jeg det velter seg.

Noen som har tips til god og intelligent helgeunderholdning? Leie en god film kanskje? ;)

BurntIsland

Æresmedlem
Ble medlem
07.02.2006
Antall liker
16.346
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
3
hva er egentlig vitsen med å sitere en annens innlegg uten å komme med noe som helst selv? har du ikke tid fordi du er opptatt med å se på intelligent tv?

Scrooge

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.11.2008
Antall liker
1.142
Festus skrev:
Enda bedre, en god bok eller et bra hørespill fra radioteateret på anlegget :)
Begge deler, eller helst det siste alternativet, kan være utrolig fasinerende!

T

Torget

Gjest
Andy skrev:
Drittlei av å se
Lar stadig oftere Discovery/Nat Geo/Travel bare stå på i bakgrunnen. Av og til er det noe å titte litt på.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Sette på ei skive, lese ei musikkblekke/bok. (tips: Siste Mojo koster 49.- på Narvesen, alternativt Eric Davidson "We Never Learn- The Gunk Punk Undergut 88-01" 199.- på Tronsmo). Bli fordypet, muligens bergtatt av noe som kan ligne en ekte interesse istedenfor fordummende kråkesølv. Sorry mac, "Gullrekka" er bare tøv. Husk å leve mens du gjør det.

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Antall liker
21.795
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
intelligent tv... er ikke det en selvmotsigelse?

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.893
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
TV passar lite for iallfall fantasien. Der må det lesing til. Personleg har eg stor sans for ein del av tekstane i Klassekampen sitt norskomsette bilag frå Le Monde. Her dukkar det ofte opp ting eg ikkje var klar over, og som eg er nyfiken på. Det skjerpar vurderingsevna, vil eg tru.
TV er nok ikkje spesielt justert inn mot intelligent liv, men rettar seg mest til kjenslene, og erstattar Se & Hør, ein del paperbackromanar for damer og nitimen. I tillegg kan du få høyrelen øydelagt av reklame, som spelast normalt på dobbel lydstyrke av normalsendinga, og varer typisk 15 minutt av kvar time. Dersom du ikkje abonnerar på dyre kanalar, er alternativa NRK 1, 2 og 3 der du kan glede deg over sportsarrangement, Broen (slutt), Game of Thrones (slutt), Lillyhammer, og Dagsrevyen.

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
628
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
10
Må du, så er BBC plassen for litt over medium intelligent TV. Programmer som QI, Live at the Apollo, Antique Roadshow og re-run av det beste innen engelske serier. Jeg får i alle fall tilfredsstilt min anglofili :)

Andy

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.07.2003
Antall liker
6.859
Sted
Nøtterøy
breuer skrev:
Må du, så er BBC plassen for litt over medium intelligent TV. Programmer som QI, Live at the Apollo, Antique Roadshow og re-run av det beste innen engelske serier. Jeg får i alle fall tilfredsstilt min anglofili :)
Fint. Takk for tips. :)

Topp Bunn