Forsterkere integrertforsterker med dac

johnnyjohnsen

Medlem
Ble medlem
05.01.2006
Antall liker
1
Torget vurderinger
2
Noen som har gode tips?
Hadde tenkt på en primare i22 dac

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.358
Torget vurderinger
1
Da dobler du heller budsjettet, Johnny, og henter inn en Bladelius Tyr II Novitas..MYE bedre..Primare er et leketøy for småbarn i forhold til Mikes Novi-tasser:cool:

Sist redigert:
U

utgatt60135

Gjest
Da dobler du heller budsjettet, Johnny, og henter inn en Bladelius Tyr II Novitas..MYE bedre..Primare er et leketøy for småbarn i forhold til Mikes Novi-tasser:cool:
Jeg var ikke så fornøyd med lyden til Tyr II Novitas, men vet ikke hvordan den er i forhold til Primare`n. For lite engasjerende synes jeg den var.

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.358
Torget vurderinger
1
Lyngen: Hvis du syns Tyr II Novitas er lite engasjerende (Hvordan det nå enn er mulig..) blir Primare som reiseradio å regne..Hva var det du mangla? Klangkarakteren på Sugden er jo mye varmere, da, men de forsterkerne kan være himmel på ett sett og hælv..på andre..Hørt Tyr II Norge, forspent med en Bladelius A-Line USB-dac? Et helt rått parti, og et brennhett alternativ for TS Jonny, dersom DACen kun skal brukes til en Mac/PC..førstnevnte er Plug And Play. På en PC må du installere medf. driver. Rein KLASSE A, spesialbygd av Mike personlig, for NAT og Norge..den vil jeg ha på soverommet--hehe..forsynt via Shunyata Hydra 2/Furutech..

Sist redigert:
U

utgatt60135

Gjest
Hva var det du mangla? Klangkarakteren på Sugden er jo mye varmere, da ...
Klangkarakteren til Sugden er ikke mye varmere, men litt varmere. Det er ikke noen utpreget "varm" forsterker. Dens styrke er at den er så engasjerne å lytte med, mens jeg synes Baldelusens svakhet var netopp mangelen på det. Den låt litt tamt, imo. Men alt er relativt...

Auditor

Æresmedlem
Ble medlem
27.02.2006
Antall liker
4.358
Torget vurderinger
1
Se tips over- da spiser du i deg den påstanden..hehe. Mikael har nemlig "retta på" ett og annet klangmessig med tanke på " den ihuga rørfriken" med den der..en Bladelius for alle, sant..og denne her driver mye større høyttalere- med kontroll- enn det Sugden klarer- Sugdens må ha en mer lettdreven partner..det har du i Focalen din..Tyr II Norge funker tilogmed på horn uten å bli hard i kantene..men tar også Sonus, AE og Dynaudio uten å lure på noe som helst..det siste sliter små Sugdens med, etter min erfaring.

Sist redigert:
Topp Bunn