Innvandrere bedre enn sitt rykte

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.656
Torget vurderinger
24
Er selv gift med innvandrer (KINA) og SAMTLIGE i hennes familie, og SAMTLIGE av de vi kjenner innenfor innvandrerkretser stemmer FrP!!! Viser bare at de har forstått det som andre nordmenn med samme sympatier har; grams til deg og så opp med taustigen fort som faen før andre oppdager grautfatet.......

Panama Red

Fumblin’ With the Blues
Ble medlem
22.08.2009
Antall liker
9.190
Sted
Burma-Shave
Torget vurderinger
2
Tror de fleste ærlige, hardt arbeidende innvandrere synes det er jævlig pinlig og irriterende at det er mange som ikke har grepet den gyldne mulighet de tross alt har fått ved å komme til Norge.

De er, som de fleste av oss, dritt lei at det kommer grunnløse asylsøkere og lykkejegere som snylter på velferdsstaten og driver med narko og kriminalitet. Spesielt ille er det hvis disse kommer fra deres eget hjemland, da blir det nesten som en personlig fornærmelse.

For å sitere en kamerat fra Gambia: "Da jeg kom til Norge for 15 år siden fikk jeg et norsk-kurs og har siden greid meg selv. Så jeg blir så jævlig provosert av at jeg treffer landsmenn som har vært her nesten like lenge og ikke engang har giddet å lære språket."

Min kamerat driver et eget lite firma med to nordmenn ansatt. Han vil ikke ansette innvandrere, og ja han stemmer Frp.

Topp Bunn