Innloggingsvansker..nok engang

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Her i huset har det vært umulig få opp sentralens sider, både i ettermiddag/kveld og nærmest hele søndag. Enda mere trøbbel i gjære, eller?

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
795
Torget vurderinger
5
Var ute for en ca halvtime siden her, dessuten store deler av søndagen tror jeg.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Ingen innlegg mlm 15.11 og 18.02. Men det gjør ikke meg noe for jeg fikk malt en dør. :p

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
34
Tror Høvdingen gjør dette med vilje, ellers ville enkelte aldri fått tid til å lyttet til noe musikk. ;D

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Samme problemene her :mad:.

Det er skikkkelig kjipt. Jeg har nemlig ikke noe liv, så da blir jeg sittende her uten noe å gjøre :'(.
Solgte høyttalerne i går, så det er ikke noe vits i å anbefale meg å lytte til musikk heller :p.

Frank

J

Jurassic

Gjest
Å jeg som trudde jobben hadde sperret HFS.
Nå kan jeg slappe av og fortsatt kan jeg slå ihjel arbeidsdagene her ;D

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.463
Torget vurderinger
2
Det pågår noe oppgradering i serverparken og det vil kunne bli noe nedetid i de nærmeste dagene, men det er ikke noe problem med vår server, og problemene er relatert til selve linjen, men det vil bli fikset i løpet av relativt kort tid.

Til deg som ikke har noe liv - prøv dette spillet: http://www.miniclip.com/games/trials-mountain-heights/en/

(Krever at java er innstallert).

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18
Høvdingen skrev:
Det pågår noe oppgradering i serverparken og det vil kunne bli noe nedetid i de nærmeste dagene, men det er ikke noe problem med vår server, og problemene er relatert til selve linjen, men det vil bli fikset i løpet av relativt kort tid.

Til deg som ikke har noe liv - prøv dette spillet: http://www.miniclip.com/games/trials-mountain-heights/en/

(Krever at java er innstallert).
I svarte, du vil ha oss avhengig av spill i steden du.! ;D
Jaggu var det litt artig også, men får se å få gjort noe nyttig her ;)

Topp Bunn