Infinity Renaissance 90

BigOne

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.04.2014
Antall liker
16
Sted
Øyværing
Min gammle far har da et par av disse. å nå fikk jeg plutselig en urge til å sjekke specs osv opp mot mine Dali Mentor 8. Å nå sitter jeg med en urge å snike meg ned å låne di for 1 helg for å høre :p han har ikke effekt til å få fult ut av di. men det har jeg og vell så det :)

noen flere Infinity fans her inne?

noen meninger?

motoren

Æresmedlem
Ble medlem
13.01.2007
Antall liker
45.263
Sted
Flekkefjord
Torget vurderinger
30
Min gammle far har da et par av disse. å nå fikk jeg plutselig en urge til å sjekke specs osv opp mot mine Dali Mentor 8. Å nå sitter jeg med en urge å snike meg ned å låne di for 1 helg for å høre :p han har ikke effekt til å få fult ut av di. men det har jeg og vell så det :)

noen flere Infinity fans her inne?

noen meninger?
Har aldri hørt 90 men har god erfaring med R 80 da en kompis her hadde et par som jeg synes spilte helt fantastisk :) men krever mye forsterker.
Kunne godt ha levd med det her hos meg da jeg har hatt mye fra Kappa serien litt tilbake i tid( Kappa 6 og 8)
Er nok redd for at Daliene blir parkert hvis du tester ut 90 :)

mvh

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Antall liker
2.258
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
Vi er da noen Infinity fanns her inne. Som med endel andre eldre Infinity trenger også disse en strømsterk forsterker. Hvilken forsterker har du til de da ? De spiller vedlig bra men ganske så ulikt Kappa serien.

Topp Bunn