Infinity Kappa 9.2i - Erfaringer?

MB-S124

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.05.2012
Antall liker
1.470
Vi har jo en vennetråd for Infinity, vi kan gjerne prøve å blåse litt liv i den igjen.

Jeg har ikke så mye nytt å melde. IRS Epsilon rocker hardt fortsatt her i huset.

KMR

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.09.2012
Antall liker
279
Sted
Fyresdal
Torget vurderinger
0
Noen tips til hvordan jeg får tatt ut midbassen på kappa? Di er jo nedsenket så ikke så lett å få tak noen plass på di å faller ikke ut av seg selv.

KMR

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.09.2012
Antall liker
279
Sted
Fyresdal
Torget vurderinger
0
Heftig profil bilde da har, hva er de 6 subbene du bruker?
Det var klipsch 15" subber, men jeg har alltid vært litt av og på når det gjelder subber, har problem med å integrere sub å klarer ikke å bli fornøygd over tid, jeg blir bare usikker på om det kan justeres bedre å ender bare opp med å teste og justere mer enn jeg bare sitter å nyter musikken 🙈😜 så akkurat nå så spiller jeg uten sub og kan bare lene meg tilbake å nyte musikken vel viten om att det ikke er noe jeg potensielt kan justere bedre, hærlig enkelt og simpelt 😁

supercharger2

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.07.2003
Antall liker
456
Torget vurderinger
1
Det var klipsch 15" subber, men jeg har alltid vært litt av og på når det gjelder subber, har problem med å integrere sub å klarer ikke å bli fornøygd over tid, jeg blir bare usikker på om det kan justeres bedre å ender bare opp med å teste og justere mer enn jeg bare sitter å nyter musikken 🙈😜 så akkurat nå så spiller jeg uten sub og kan bare lene meg tilbake å nyte musikken vel viten om att det ikke er noe jeg potensielt kan justere bedre, hærlig enkelt og simpelt 😁
Skjønner utfordringen :) Bare å nyte Kappa alene, de spiller musikk!!

• Liker
Reaksjoner: KMR

KMR

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
16.09.2012
Antall liker
279
Sted
Fyresdal
Torget vurderinger
0
Skjønner utfordringen :) Bare å nyte Kappa alene, de spiller musikk!!
Ja jeg har faktisk hatt 2 par ein stund nå, har fleire høyttalere også som jeg bytter litt på, og som sagt litt av og på med sub forsøk. Men blei aldri heilt overbevist av kappa, men jeg ville virkelig att di skulle funke bra, så prøvde nå å eksperimentere litt mer med plassering og syns d blei veldig bra, men d var noe som var litt rart, fant ut att den eine midbassen var stille 😬 så jeg bytta til d andre paret og nå synes jeg virkelig d spiller bra her. Vil påstå bassen er ganske stram/definert/tørr whatever over heile linja her og går ganske dypt. Bruker forresten lyngdorf roomperfect i tillegg. Så nå er jeg offisielt STOR kappa fan! 😊

Topp Bunn