Digitale avspillere Imponerende cd-spiller

Retep

Steine galen
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
20.647
Sted
Volda
Torget vurderinger
23
MOrsomt, minner meg om tiden da jeg drev på ,ed det. Ødela noen lp-er i løpet av min karriere ja. Men de Sl1210 jeg hadde, aldri noe trøbbel. Lurer på hvor mange ganger de gikk i bakken. Dog i sine rufokasser, men det var bare å koble de opp på neste jobb og de spillte like stabilt.

Lurer på hvordan de gamle sl1210mkII (de som jeg hadde) ville vært å brukt som hifi platespiller idag, men en god arm og stift.....

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Lurer på hvordan de gamle sl1210mkII (de som jeg hadde) ville vært å brukt som hifi platespiller idag, men en god arm og stift.....
Helt flott. Jeg ser ingen grunn til å tro noe annet.

L

Lars.N

Gjest
MOrsomt, minner meg om tiden da jeg drev på ,ed det. Ødela noen lp-er i løpet av min karriere ja. Men de Sl1210 jeg hadde, aldri noe trøbbel. Lurer på hvor mange ganger de gikk i bakken. Dog i sine rufokasser, men det var bare å koble de opp på neste jobb og de spillte like stabilt.

Helt flott ikke noe tull :)

slartibartfast

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5.844
Sted
Aukra
Torget vurderinger
7
det blir litt som en vegetarianer som spiser soyaproduktene som ser ut og smaker som kjøtt.... ;)
klarer ikke å kommer seg vekk fra det, men ikke helt det samme liksom ;)

Nocturnal

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
08.09.2008
Antall liker
154
Sted
Sørnorge
Torget vurderinger
1
Min siste CD-spiller er Lyngdorf CD-1. Plassert i et skap i likhet med alle mine 700 CD plater. Just in case serveren bryter sammen og streameren (Linn Sneaky DS) oppgir ånden. Aldri i livet om jeg skal tilbake til å fommle med de forbaskede CD platene. Men sorry...trådstarter sier CD spiller. Min siste var en Wadia 302 (trur eg?), og den var ypperlig. Det var min Wadia no.2, og før det spant jeg skiver på ML-39. Som ble (bestilt) stjålet fra meg der jeg bodde i Lambertseter området.

Sist redigert:
Topp Bunn