IEC kontakt og rettstøpsel

reand

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.12.2013
Antall liker
342
Torget vurderinger
3
Hei. Fins det andre gode alternativer til IEC kontakter og rette støpsler, enn Supra sine? Jeg betaler rett og slett ikke 149,- i frakt fra disse brlelectronics når jeg skal kjøpe en kontakt og ett støpsel. Frakten er pinadø dyrere en kontaken. Er prinsipp i dette😅

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Antall liker
10.618
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Hei. Fins det andre gode alternativer til IEC kontakter og rette støpsler, enn Supra sine? Jeg betaler rett og slett ikke 149,- i frakt fra disse brlelectronics når jeg skal kjøpe en kontakt og ett støpsel. Frakten er pinadø dyrere en kontaken. Er prinsipp i dette😅
Nei Supra har ingen konkurrenter i de prisklassene vi snakker om her så vidt jeg vet. Da må du i så fall kjøpe noe fra eBay/Aliexpress.
MCRU/Audiophonics/Hificollective blir fort dyrere når de ikke krever inn MVA og man får tollgebyr etc i tillegg til prisen..

Supra kan også bestilles fra Dustinhome.no og få 99kr på frakten, men der er kontaktene dyrere så blir over BRL-pris.
Alternativt må du over på slike billigkontakter fra Kjell & Company, men har ofte en begrensning på 1,5mm2 og litt dårlige feste/skrumekanisme:

Sist redigert:

reand

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.12.2013
Antall liker
342
Torget vurderinger
3
Hmm. Irriterende greier når man egentlig bare trenger ett par kontakter. ikke var det fraktfritt hvis jeg hadde raslet sammen noe ræl og oversteget 1000,- 😅
Kanskje den lokale elektrosjappa har noe slikt.
Fins det noen hifisjapper som selger slikt?

Eirik84

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2011
Antall liker
10.618
Sted
Drammen
Torget vurderinger
13
Soundgarden og Stereofil har noe Supra-produkter, så hvis du ikke bor langt unna en av disse så kan de kanskje bestille inn til deg (y)

reand

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.12.2013
Antall liker
342
Torget vurderinger
3
Soundgarden og Stereofil har noe Supra-produkter, så hvis du ikke bor langt unna en av disse så kan de kanskje bestille inn til deg (y)
Takk for gode forslag, men bor nok ikke i nærheten. Får søke videre på nettet, hvis ingen kommer med noen andre gode forslag.

Topp Bunn